مجموعه جعبه کتابخانه Skyrim در آمازون تخفیف زیادی دارد

مجموعه‌های کتابخانه Skyrim متن درون بازی را جمع‌آوری می‌کنند و شامل آثار هنری زیبا، از آیتم‌ها تا هنر شخصیت‌ها می‌شود. کتاب اول داستان ها، کتاب دوم انسان، دریا و جانور و کتاب سوم آرکانوم نام دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر خودتان آن را دریافت نکنید، مجموعه کتاب کتابخانه Skyrim یک هدیه عالی خواهد بود.

The Elder Scrolls V: Skyrim در ابتدا در سال 2011 منتشر شد و نسخه سالگرد آن را در سال 2021 دریافت کرد. این نسخه روی رایانه های شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ است. Elder Scrolls VI، دنباله آن، برای سال‌ها بسیار مورد انتظار بوده است. این یک نسخه انحصاری ایکس باکس و رایانه شخصی خواهد بود.

اگر از طرفداران بزرگ Elder Scrolls هستید، یکی از بهترین همراهان/کلکسیونی که می توانید بخرید مجموعه کتاب The Skyrim Library است. بلافاصله، کتابخانه اسکایریم به قیمت 54 دلار در آمازون به فروش می رسد که از قیمت فهرست 105 دلاری آن کمتر است. این مجموعه شامل کتاب اول، کتاب دوم و کتاب سوم کتابخانه Skyrim است. هر سه جلد با جلد گالینگور صحافی شده اند و این مجموعه دارای یک قاب زیبا است که دارای آثار هنری منحصر به فرد اژدها است.

مجموعه کتاب کتابخانه Skyrim
مجموعه کتاب کتابخانه Skyrim

کتابخانه Skyrim تنها کتاب Elder Scrolls برای فروش در آمازون نیست. طرفداران Elder Scrolls Online می توانند این مجموعه دو جلدی را بگیرید با 40 دلار (70 دلار بود)، و همچنین می توانید غذاهای معتبر Elder Scrolls را با کمک کتاب آشپزی رسمی برای 19 دلار (معمولاً 35 دلار).

بخوانید  Maleficent 3 با آنجلینا جولی ساخته خواهد شد