مجموعه جعبه بلوری Westworld در حال حاضر در آمازون نصف قیمت است

خبر بد: Westworld، نمایش آینده‌نگر درباره ربات‌های واقع‌گرا که انسانیت خود را پیدا می‌کنند، با وجود این سرویس شامل HBO، جایی که Westworld در ابتدا پخش می‌شد، دیگر برای پخش در Max در دسترس نیست. همچنین یک خبر خوب وجود دارد: در حال حاضر می توانید Westworld: The Complete Series را در Blu-ray از آمازون با تخفیف بسیار زیاد خریداری کنید.

مجموعه جعبه شامل هر چهار فصل Westworld است که شامل 36 قسمت است. در حال حاضر با قیمت 57 دلار در دسترس است، یعنی نصف قیمت فهرست 113 دلار. از طرف دیگر، اگر یک تلویزیون 4K و دستگاهی مانند Xbox Series X یا PS5 دارید، می توانید مجموعه جعبه بلوری 4K را با قیمت 71 دلار تهیه کنید. این نسخه خاص وارداتی از انگلستان است، اما بدون منطقه است، بنابراین پخش کننده های رسانه ای ایالات متحده همچنان می توانند دیسک ها را پخش کنند.

Westworld در یک پارک موضوعی که برای ثروتمندان ایجاد شده است شروع می‌شود تا خیال‌پردازی‌های گاوچرانی‌شان را انجام دهند و هم قهرمان‌ها و هم شخصیت‌های شرور را بازی کنند. این پارک مملو از ربات‌های واقع‌گرایانه است که نقش راهزنان، دختران و هر چیز دیگری را بازی می‌کنند، و از آنجایی که آنها زنده نیستند، مهمان‌های انسانی که در پارک حضور دارند، می‌توانند هر کاری که می‌خواهند، از جمله هیولاها، انجام دهند. . البته همه چیز از آنجا در سریال های علمی تخیلی شدید می شود. این فیلم بر اساس فیلمی به همین نام محصول 1973 به نویسندگی و کارگردانی مایکل کرایتون، نویسنده پارک ژوراسیک ساخته شده است.

بخوانید  اپل سیاست‌های اصلی را تغییر می‌دهد، iOS را به بازی‌های Xbox Cloud و موارد دیگر باز می‌کند

اگرچه Westworld در زمان پخش آن در سال 2016 و در طول پخش خود یک پدیده به‌نحو خودش بود، اما ممکن است امروز به دلیل کارهایی که سازندگانش به انجام آن ادامه داده‌اند قابل توجه باشد. Westworld توسط Lisa Joy و Jonathan Nolan که خالقان سری Fallout هستند که اخیراً در Amazon Prime Video منتشر شده است، ساخته شده است.

برای دوستداران DVD، آمازون شما را نیز تحت پوشش قرار داده است. می‌توانید فصل 1 Westworld را روی DVD با قیمت 10 دلار (معمولاً 30 دلار)، فصل 2 Westworld را با قیمت 15 دلار (معمولا 30 دلار)، فصل 3 Westworld را با قیمت 15 دلار (معمولا 30 دلار) و فصل 4 را از Westworld با قیمت 13 دلار پیدا کنید. و اگر می‌خواهید فیلمی را که الهام‌بخش این مجموعه است، تجربه کنید، می‌توانید Westworld 1973 را در بلوری با قیمت 8.80 دلار از 15 دلار کاهش دهید.

بهترین معاملات Westworld

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر