ماراتون – هر آنچه در مورد Bungie’s Extraction Shooter می دانیم

Bungie می‌گوید که این فرصت‌هایی را برای داستان‌های بازیکن محور ایجاد می‌کند تا در دنیایی پر از مناطق پایدار و در حال تکامل باز شوند. این می تواند به این معنی باشد که بازیکنان از مسیرها عبور می کنند و درگیر تیراندازی علیه یکدیگر برای همان غارت می شوند، یا یک استخراج ثانیه آخر در حالی که دشمنان متخاصم تحت کنترل هوش مصنوعی را دفع می کنند.

در حالی که ممکن است سونی Bungie را – با هزینه بیش از 3 میلیارد دلار – در سال 2022 خریداری کرده باشد، Marathon انحصاری PlayStation نخواهد بود. این بازی در زمان انتشار به پلتفرم های متعددی خواهد رسید و می توانید انتظار داشته باشید که برای PC، PS5 و Xbox Series X عرضه شود | S، با پشتیبانی کامل cross-play و cross-save.

آیا ماراتون دنباله ای بر سه گانه اصلی است؟

پس از فاش شدن، Bungie گفت که تاریک خواهد شد و جزئیات بیشتر برای مدت زمان زیادی فاش نخواهد شد. ما تمام اطلاعات را در زیر جمع آوری کرده ایم و می توانید بخوانید که ماراتن تاکنون چگونه پیش می رود.

پنجره تاریخ انتشار

کشتی ماراتون
کشتی ماراتون

جای تعجب نیست که Bungie به جای ماراتون در جدول زمانی تعیین شده پاسخ مبهمی ارائه می دهد. کارگردان بازی، کریستوفر بارت، بازی را به‌عنوان «دنباله‌ای مستقیم برای نسخه‌های اصلی نیست، بلکه چیزی است که مطمئناً متعلق به همان جهان است» توصیف کرد.

اسکریپت

یکی از دوندگان ماراتن
یکی از دوندگان ماراتن

برنده شدن در ماراتن را می توان از طریق چندین روش مختلف نیز به دست آورد و Bungie می گوید که می خواهد این موارد را تا حد امکان در دسترس قرار دهد.

با افسانه های غنی، عناصر گیم پلی پیشگامانه، و ایده هایی که به شکل گیری کار استودیو در Halo و Destiny کمک می کند، بازگشت بانجی به مجموعه ای که نزدیک به سه دهه خاموش مانده است، چیزی است که باید با آن حساب کرد. برخلاف بسیاری از بازی‌ها که در مراحل اولیه توسعه هستند، در واقع اطلاعات مناسبی در مورد این پروژه و انتظارات شما از آن وجود دارد.

بخوانید  بازی‌های هفتگی و معاملات فنی Best Buy در این هفته بسیار خوب هستند

به گفته توسعه‌دهنده، این شرکت همچنین روی ایده‌هایی کار می‌کند که تغییرات ملموسی را در دنیای بازی مشاهده می‌کند. مثالی که داده می‌شود این است که یک خدمه می‌توانند یک مصنوع پنهان را کشف کنند که منطقه جدیدی از نقشه را برای همه بازیکنان باز می‌کند تا کاوش کنند. از چنین اکتشافاتی که در هر فصل ماراتن در دسترس است.

ما در اینجا بسیار مختصر خواهیم بود، اما اجازه دهید بگوییم که Marathon می‌تواند در مورد کیفیت و کمیت داستان به Destiny کمک کند. سری بازی های اصلی به طور انحصاری بر روی رایانه های رومیزی اپل مکینتاش از سال 1994 تا 1996 منتشر شد و داستان کلی آن شامل اکتشاف فضا، جنگ داخلی، مهاجمان بیگانه متخاصم، ابر سربازان سایبورگ جاودانه و استفاده مفهومی از ماه توخالی مریخی است. برای انتقال منابع بین سیارات

در حالی که Marathon حالت تک نفره نخواهد داشت، بارت اضافه کرد که بازی با تجربه PvP به عنوان “پایه” این بازی ساخته شده است. کارگردان بازی. “فلسفه طراحی ما در اینجا این است که بازیکنان از طریق انتخاب ها و اقدامات خود بر داستان جهان تأثیر بگذارند. این رویکرد همچنین به ما امکان می دهد تا جهت داستانی کلی تجربه را شکل دهیم. گیم پلی در حالی که به بازیکنان احساس مستقیم عاملیت و قدرت می دهد. “

بارت توضیح داد: «یکی از راه‌هایی که ما با این موضوع مقابله می‌کنیم این است که فانتزی‌های اصلی بقا و استخراج را سرگرم‌کننده، واضح و قابل درک کنیم. “ما می خواهیم مردم به سرعت اصول اساسی مانند درمان، یا اکسیژن، یا نحوه سازماندهی وسایل خود را درک کنند. به هر حال، اگر آنها این چیزها را به طور مستقیم دریافت کنند، فضای بسیار بیشتری برای تفکر تاکتیکی و خلاقیت وجود دارد. می دانید، این وظیفه ماست که سرگرمی و فانتزی ایجاد کنید، نه مشغله کاری و خستگی.”

بخوانید  Remnant 2 hands-on impressions - GameSpot

Marathon فقط یک بازی چند نفره است

پس از نزدیک به یک دهه رانندگی در سری Destiny، بانجی با فصل جدیدی در فرنچایز ماراتون به ریشه های خود باز می گردد. Marathon که در ماه می 2023 نمایش داده شد، یک بازگشت چند نفره به سه گانه کلاسیک بازی های مک است که به قرار دادن Bungie روی نقشه کمک کرد.

در خلاصه داستان رسمی آمده است: «یک کشتی ارواح عظیم در مدار پایین بالای یک مستعمره گمشده در Tau Ceti IV معلق است. “30000 روحی که در این مکان زندگی می کنند بدون هیچ ردی ناپدید شده اند. سیگنال های عجیب و غریب به مصنوعات مرموز، هوش مصنوعی طولانی مدت خفته و گنجینه هایی از ثروت های ناگفته اشاره می کنند. شما دونده ای هستید که در مبارزه برای شکوه به ناشناخته ها می پردازید … و بدنامی. چه کسی از شما نام خود را بر روی ستاره ها خواهد نوشت؟”

گیم پلی

روی یک دونده ماراتن زوم کنید.
روی یک دونده ماراتن زوم کنید.

دنیای Tau Ceti IV همچنین دارای تعدادی دشمن تحت کنترل هوش مصنوعی در این تیرانداز استخراجی است، اما اگر بتوانید به اندازه کافی زنده بمانید تا غارت خود را ایمن کنید، با ابزاری عالی که می توانید برای اصلاح شخصیت خود از آنها استفاده کنید پاداش خواهید گرفت. گیم پلی بازی هنوز فاش نشده است، اما بارت مسخره کرد که بانجی می خواهد “برای اطمینان از اینکه بازیکنان گزینه های استراتژیک زیادی دارند، هم از نظر تجهیزات موجود و هم از نظر بارگیری، بلکه در زمین از نظر گزینه های تاکتیکی، نقاط ورود و exfil و غیره.”

بخوانید  اعلام زمان رویداد جدید PlayStation Showcase

Marathon یک بازی PvP هدفمند از Bungie است که در آن بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا با دو بازیکن دیگر که به آنها ملحق می شوند بازی کنند. به عنوان یک دونده، در حالی که برای بقا، ثروت و شهرت در دنیای مناطق در حال تکامل مبارزه می کنید، وارد طبیعت وحشی Tau Ceti IV خواهید شد. شما با آتشی نه چندان دوستانه در میدان روبرو خواهید شد، اما به لطف فناوری های شبیه سازی که در 2850 تسلط یافتند، می توانید از مرگ بگذرید زیرا حرکت آگاهی شما بین بدن ها بخشی از زندگی روزمره دونده است.

خط داستانی سه گانه ماراتون داستانی است که برای آن شرح داده شده و حفظ شده است دهه ها توسط طرفداران، و در حالی که لازم نیست قبل از عرضه بازی جدید چیزی بدانید، Bungie می‌گوید که ارجاعاتی به این سه‌گانه وجود خواهد داشت که طرفداران قدیمی از آن استقبال خواهند کرد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، هنوز تاریخ انتشار برای Marathon تعیین نشده است. به گفته مدیر کل ماراتون، اسکات تیلور، بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و Bungie هنوز آماده نمایش برنامه تولید نیست. تیلور توضیح داد: «هنوز کار زیادی برای انجام دادن قبل از عرضه یا حتی قبل از اینکه آماده باشیم درباره بازی با جزئیات بیشتر صحبت کنیم، وجود دارد. PS-Blog.

بستر، زمینه

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر