تایید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای کامپیوتر


با اعلام رسمی سونی، Ratchet & Clank: Rift Apart به زودی برای کاربران رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در سال 2021 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد که انتشار این بازی با استقبال خوب طرفداران و منتقدان روبرو شد. چندی پیش، سری Ratchet & Clank بیستمین سالگرد خود را جشن گرفتند و اکنون، با اعلام سونی، کاربران رایانه های شخصی می توانند Ratchet & Clank: Rift Apart را در 26 جولای (4 آگوست) روی آن پلتفرم تجربه کنند.

استودیوی نرم افزاری Nixxes مسئول توسعه پورت رایانه شخصی Ratchet & Clank: Rift Apart است. جالب است بدانید که این استودیو پیش از این روی توسعه پورت های کامپیوتری بازی هایی مانند Marvel’s Spider-Man، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Horizon Zero Dawn کار کرده است.

به گفته سازندگان، نسخه رایانه شخصی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از retracing پشتیبانی می کند. علاوه بر این، برای کاربرانی که می خواهند بازی را با نمایشگرهای فوق عریض تجربه کنند، از رزولوشن های ۲۱:۹، ۳۲:۹ و ۴۸:۹ پشتیبانی می شود.

این بازی از ویژگی نرخ فریم باز شده استفاده می کند و بازیکنان می توانند Rift Apart را بدون محدودیت نرخ فریم بر اساس سخت افزار سیستم خود تجربه کنند. کاربران همچنین می توانند یکی از تنظیمات تزریق زمان را از NVIDIA DLSS 3، AMD FSR 2، Intel XeSS و Insomniac Games انتخاب کنند. در نهایت لازم به ذکر است که نسخه PC بازی از امکان بهبود کیفیت تصویر و رفلکس NVIDIA DLAA پشتیبانی می کند.

بخوانید  تولید سریال جدید آقای روبات به دلیل گرانی و اعتصاب نویسندگان اپل لغو شد

Ratchet & Clank: Rift Apart در رایانه شخصی از ماوس و صفحه کلید پشتیبانی می کند و کاربران می توانند با اعمال تنظیمات سفارشی خود، بازی را تجربه کنند. همچنین امکان تجربه بازی با DualSense برای کاربران پلتفرم رایانه نیز وجود دارد. به گفته سازندگان، نسخه رایانه شخصی بازی از تمام عملکردهای کنترلر Dual Sense مانند تریگرهای پویا پشتیبانی می کند.

نسخه رایانه شخصی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart اکنون می توانید آن را از طریق پلتفرم های Steam یا Epic Games پیش خرید کنید. علاوه بر این، در صورت پیش خرید بازی، می توانید از بین دو مورد یکی را انتخاب کنید سلاح Pixelizer و مجموعه زره Carbonox را دریافت کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر