تولید سریال جدید آقای روبات به دلیل گرانی و اعتصاب نویسندگان اپل لغو شد

اپل تی وی پلاس تصمیم به توقف و لغو ساخت این سریال گرفته است Metropolis اثر جدید سام اسماعیل خالق مستر ربات اعلام کرد.

در سال 2016 بود سام اسماعیلخالق سریال مستر ربات، کار ساخت یک اقتباس تلویزیونی بر اساس فیلم متروپلیس را بر عهده گرفت و مارس 1400 بود که مشخص شد این سریال برای اپل تی وی پلاس در دست ساخت است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونساخت سریال متروپلیس متوقف شد. طبق اخبار منتشر شده توسط ددلاین، اپل تصمیم گرفته است به دلیل اعتصاب نویسنده و افزایش هزینه های پیش تولید، ساخت سریال متروپلیس را لغو کند.

فیلم متروپلیس به کارگردانی فریتز لانگ در سال 1927 اکران شد و داستان شهری در سال 2026 را روایت می کند که در آن انسان ها به دو دسته متفکر و کارگر تقسیم می شوند. گروه اول در آسمان خراش های مجلل بالای زمین و گروه دوم در راهروهای زیرزمینی کارخانه ها زندگی می کنند. قرار بود سام اسماعیل کارگردانی و نگارش فیلمنامه تمامی قسمت های سریال متروپلیس را بر عهده داشته باشد. پیش از این گزارش شده بود که لیندی بات و برایانا میدلتون برای بازی در متروپلیس قرارداد امضا کرده اند.

سام اسماعیل با رامی مالک و کریستین اسلیتر

اما قرار بود فیلمبرداری و تولید سریال متروپلیس از تابستان امسال آغاز شود، اما UCP پس از بررسی وضعیت اعتصاب نویسندگان و تاثیر آن بر برنامه فیلمبرداری تصمیم به لغو این سریال گرفت تا هزینه های بیشتری را متحمل شود. ساخت و نگهداری مجموعه های گران قیمت، استخدام کارکنان نگران جلوه های ویژه نباشید. سام اسماعیل از سال 2016 روی متروپلیس کار می کند و در آن زمان گفت که در حال کار بر روی فیلمنامه یک قسمت آزمایشی است.

بخوانید  جداگانه بودن فایل دانلودی Modern Warfare 2 از وارزون ۲

گفته می شود افزایش هزینه ها و نامشخص بودن پایان اعتصاب نویسندگان از جمله دلایل اصلی لغو ساخت این سریال توسط اپل است. منابع نزدیک به سریال می‌گویند که سریال متروپلیس برای چندین هفته در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و پیش‌نویس‌های فیلمنامه هنوز با شروع اعتصاب نویسندگان ناتمام بود. همچنین در همین زمان، توسعه سریال و برخی از فرآیندهای اصلی پیش تولید، مانند بودجه بندی، به تعویق افتاد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر