ساخت فیلمی درباره عیسی مسیح توسط مارتین اسکورسیزی

تنها راه پاسخگویی به درخواست پاپ فرانسیس از هنرمندان، نوشتن فیلمی با الهام از عیسی مسیح است و من در آستانه شروع ساخت آن فیلم هستم.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این فیلم بدون عنوان منتشر نشده است، اما احتمالاً این فیلم بعدی اسکورسیزی پس از قاتلان ماه گل خواهد بود. اسکورسیزی پیش از این در سال 1988 فیلم آخرین وسوسه مسیح با بازی ویلم دافو در نقش عیسی مسیح را کارگردانی کرد.او همچنین فیلم سکوت را در سال 2016 با بازی لیام نیسون، اندرو گارفیلد و آدام درایور کارگردانی کرد که به دنبال گروهی از مبلغان مسیحی در ژاپن است.

مارتین اسکورسیزی کارگردان برنده اسکار اخیرا با پاپ فرانسیس ملاقات کرد و اکنون می خواهد فیلمی درباره عیسی مسیح تولید کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونفیلم بعدی مارتین اسکورسیزی ممکن است مشخص شود. به گزارش ورایتی، مارتین اسکورسیزی اخیراً با پاپ فرانسیس ملاقات کرد و او طی کنفرانسی با نشریه یسوعی La Civiltà Cattolica در دانشگاه جورج تاون گفت که پس از ملاقات با پاپ فرانسیس در حال کار بر روی فیلمی بر اساس عیسی مسیح است. اسکورسیزی در این مصاحبه گفت:

اکران محدود فیلم Killers of the Flower Moon در تاریخ 6 اکتبر (14 اکتبر) آغاز می شود، سپس اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای 20 اکتبر (28 اکتبر) برنامه ریزی شده است و این فیلم ساعت 13:00 به طور نامشخص از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در جشنواره فیلم کن امسال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اسکورسیزی همچنین به دنبال ساخت The Wager است که بر اساس رمان جدید دیوید گران ساخته شده است و احتمالا دی کاپریو نیز در آن فیلم بازی خواهد کرد.

بخوانید  فیلم لبخند 2 در حال آماده سازی است
تحریریه مجله بازی یک گیمر