فصل دوم سریال صلح جو به این زودی پخش نخواهد شد


در اوایل سال 2024، جیمز گان جزئیات بیشتری در مورد پیشرفت تولید فصل دوم سریال Peacemaker به طرفداران ارائه کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم جیمز گانمدیرعامل استودیو دی سی سال 2024 را با انتشار جزئیات جدیدی از پیشرفت تولید فصل دوم سریال صلح‌جو آغاز کرد. فصل اول Pacemaker در ژانویه 2022 پخش شد و پس از آن DC با تغییرات مدیریتی روبرو شد. اگرچه سریال ابرقهرمانی ادامه خواهد داشت، اما جیمز گان ابتدا فیلم Superman: Legacy را کارگردانی خواهد کرد.

از جیمز گان در مورد پیشرفت فصل دوم صلح ساز در شبکه اجتماعی Trades سوال شد. این فیلمساز در پاسخ به این سوال اشاره کرد که بیش از نیمی از فیلمنامه فصل دوم نوشته شده است. در گذشته، جیمز گان تایید کرده بود که حداقل از اکتبر 2023 مشغول نوشتن فیلمنامه فصل دوم سریال ضربان ساز ضربان قلب بوده است. با توجه به اینکه فیلمبرداری فصل دوم هنوز شروع نشده است، مشخص نیست که طرفداران چه زمانی باید این کار را انجام دهند. منتظر بازگشت سریال صلح طلب باشید.

جیمز گان نویسنده و کارگردان مجموعه صلح‌ساز است. جیمز گان جان سینا، پیر سافرون و مت میلر به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه، ترول کورت انترتینمنت و شرکت سافران مسئولیت تولید آن را با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر بر عهده دارند. جان سینا استیو ایجی، دنیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هلند و کریس کنراد آنها در فصل اول پیس میکر را بازی کردند، اما اطلاعاتی از بازیگران فصل دوم در دست نیست.

بخوانید  بازی های نیمه اول ماه اوت سرویس گیم پس
تحریریه مجله بازی یک گیمر