بازی های نیمه اول ماه اوت سرویس گیم پس

همچنین کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate اسکین Coconut Milk در بازی محبوب فال گایز، باندل آپگرید بازی Skate 3 و بسته Noweyr را در بازی The Elder Scrolls Online دریافت خواهند کرد.

دو روز بعد از انتشار Two Point Campus و در روز ۱۱ آگست (۲۰ مرداد)، سه بازی Cooking Simulator Expeditions: Rome و بازی استراتژیک Offworld Trading Company در اختیار مشترکین این سرویس قرار می‌گیرد. به جز بازی شبیه‌ساز آشپزی استودیوی Big Cheese، دو بازی دیگر فقط برای پلتفرم پس‌سی در دسترس خواهند بود.

Ghost Recon Wildlands اولین و بزرگ‌ترین بازی جدید گیم‌ پس خواهد بود که از همین امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در این بازی سوم شخص شوتر نظامی، بازیکنان در قالب تیم‌های سه‌نفره و تحت عنوان گروه The Ghosts با نیروهای کارتل سانتا بلانکا مبارزه خواهند کرد. در یک محیط جهان باز و پهناور که از کشور بولیوی الهام گرفته است، بازیکنان توانایی انتخاب از مجموعه‌ی گسترده‌ای از سلاح‌ها و ادوات جنگی پیشرفته را خواهند داشت. این بازی برای تمامی کاربران سرویس گیم پس روی کنسول، پی‌سی و کلاود در دسترس است.

دو بازی ایندی یا مستقل Shenzhen I/O و Turbo Golf Racing نیز از دو روز دیگر یعنی چهارم آگست (۱۳ مرداد) در دسترس قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که Shenzhen I/O فقط برای کاربران پی‌سی و توربو گلف ریسینگ فقط برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، کلاود و پی‌سی قابل بازی خواهد بود.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  توسعه شرکت بازی سازی Dead By Daylight با یک استودیوی جدید



منبع

طبق روال ابتدای هر ماه میلادی، ساعاتی پیش شاهد معرفی بازی‌های جدید گیم پس برای مشترکان این سرویس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و ایکس باکس کلاود گیمینگ بودیم.

دومین بازی بزرگ گیم پس برای این ماه، جدیدترین ساخته استودیوی Two Point Studios است که از روز عرضه در دسترس کاربران این سرویس قرار می‌گیرد. در بازی Two Point Campus که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی محبوب شبیه‌ساز بیمارستان Two Point Hospital به‌حساب می‌آید، بازیکنان وظیفه دارند تا با ساخت بهترین کمپ دانشگاهی در شهر Two Point County به بالاترین درآمد ممکن دست‌ پیدا کنند. این بازی استراتژیک هفته آینده و در روز ۹ آگست (۱۸ مرداد) برای همه کاربران سرویس اشتراکی مایکروسافت عرضه می‌شود.

در ادامه مایکروسافت تایید کرد برای این ماه بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی نیز در دسترس مشترکان گیم پس قرار خواهد گرفت. اکسپنشن داستانی Flux برای بازی Citizen Sleeper، مأموریت Landing Force و چندین اسلحه جدید برای بازی Sniper Elite 5 و فصل هفتم محتوایی بازی آنلاین Sea of Thieves از محتوای جدید گیم پس خواهد بود که از ۴ آگست (۱۳ مرداد) عرضه می‌شود.

بازی‌های نیمه اول ایکس باکس گیم پس معرفی شده‌اند که در آن شاهد بازی‌هایی چون بازی Ghost Recon Wildlands هستیم.

کاراکترهای بازی شبیه‌ساز مدیریت Two Point Campus

بازی‌های زیر نیز در تاریخ ۱۵ آگست (۲۴ مرداد) از دسترس مشترکین گیم پس روی کنسول، پی‌سی و Cloud خارج می‌شوند:

  • Boyfriend Dungeon
  • Curse of the Dead Gods
  • Library of Ruina
  • Starmancer (نسخه آزمایشی)
  • Train Sim World 2