ویدیوی آقای و خانم اسمیت تفاوت بین این سریال و فیلم اصلی را نشان می دهد


شبکه Amazon Prime Video ویدئوی جدیدی را منتشر می‌کند که تفاوت‌ها و شباهت‌های آقای و خانم اسمیت را که فیلم اصلی را مدیریت کرده‌اند، نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که کانال پرایم ویدیو ویدیوی جدید از پشت صحنه سریال کمدی جاسوسی آقا و خانم اسمیت (آقا و خانم اسمیت) با بازی نقش آفرینی منتشر کرده است. دونالد گلاور و مایا ارسکین پخش شده این ویدیو برخی از صحنه های هیجان انگیز آقا و خانم اسمیت را نشان می دهد و به بررسی تفاوت ها و شباهت های این سریال با فیلم اصلی 2005 می پردازد. برد پیت و آنجلینا جولی نقش های اصلی را بازی کردند.

دانلود ویدیو آپارات

خلاصه ای از آقا و خانم اسمیت در آمازون پرایم ویدئو: «با خانواده اسمیت آشنا شوید. دو غریبه به نام های جان و جین که از هویت خود دست می کشند تا با یکدیگر باشند. هر قسمت آنها را در یک ماموریت جدید و یک پیچ جدید در رابطه خود نشان می دهد زیرا هر دو برای یک سازمان مرموز کار می کنند. همانطور که اسرار فاش می شود، آنها باید برای با هم ماندن مبارزه کنند. زیرا در این ازدواج طلاق امکان پذیر نخواهد بود.

دونالد گلاور، مایا ارسکین، مایکلا کاول، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو، پل دینو، الکساندر اسکاچگورد، سارا پلسون، ران پرلمن، ایزا گونزالس، شارون هورگان، اورسولا کوربرو و بیلی کمپبل در سریال آقا و خانم اسمیت بازی می کند. دونالد گلاور و فرانچسکا اسلون آنها مسئولیت تولید سریال را بر عهده داشتند یاریو میلچان و مایکل شفر آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه عمل می کنند. این سریال در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) منتشر خواهد شد.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope
تحریریه مجله بازی یک گیمر