ظهور همه کشتی های نخبه برای طرفداران کشتی خوب است، حتی اگر آنها AEW را دوست نداشته باشند.

کشتی حرفه ای نوعی هنر است که میلیون ها نفر در سراسر جهان تقریباً روزانه آن را تمرین می کنند. این هم داستان سرایی فیلمنامه ای و هم ورزشی ورزشی است که فضایی منحصر به فرد را در دنیای سرگرمی ایجاد می کند. مثل رفتن به قرون وسطی است، اما با تولید بسیار باکیفیت و با افرادی که بالای سرشان بلند می شوند. برای سال‌ها، WWE انحصار کشتی‌گیری تلویزیونی را در اختیار داشت. این موضوع انتخاب زیادی برای طرفداران کشتی باقی نگذاشت. این تا سال 2019 بود، زمانی که All Elite Wrestling (AEW) تبدیل به یک محصول تلویزیونی قابل دوام و موفق شد که چیزی منحصر به فرد از WWE ارائه می کرد.

پس از ترک WWE برای مدار مستقل ، کودی رودز ستاره ای شد که در تمام جهان در عرصه های بزرگ ، سالن های کوچک و هر جایی که می توانست برای خودش نام بسازد ، در سراسر جهان می جنگد. او در نهایت با دوستان مستقل مت و نیک جکسون، The Young Bucks همکاری کرد تا رویداد کشتی مستقل خود را به نام All In شروع کند، رویدادی که توسط مفسر کشتی کج، دیو ملتزر، که گفت: Ring of Honor به وجود آمد. نمایش (ROH) نتوانست 10000 بلیت بفروشد. رودز این شرط را پذیرفت و آن را به عنوان یک چالش دید. در نهایت بیش از 11000 طرفدار در رویداد بزرگ در 1 سپتامبر 2018 شرکت کردند. All In کشتی گیرانی از ROH، NJPW، TNA، و دیگر کشتی گیران مستقل حضور داشتند. حتی ری میستریو – که در آن زمان با WWE قرارداد نداشت – در رویداد اصلی کشتی گرفت.

به لطف PPV موفق، کودی رودز، یانگ باکس و کنی امگا در سال 2019، کشتی آل الیت را با مدیریت و بودجه تونی خان، پسر شاد خان، مالک جکسونویل جگوارز، تأسیس کردند. چهار سال بعد، AEW سه نمایش هفتگی دارد، نمایش Ring of Honor در پلتفرم‌های استریم (خان آن شرکت را نیز خریداری کرد)، و مجموعه‌ای از رویدادهای پرداخت به ازای هر بازدید هر سال.

از لحاظ تاریخی، دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای این پای را به اشتراک نمی گذارد، و تبلیغات کشتی را که نمی توانستند از نظر مالی رقابت کنند یا خیلی شبیه به هم بودند، می خوردند. با این حال، نام تجاری جدید کشتی کج AEW به ظاهر به عمق WWE است و مخاطبان متفاوتی را هدف قرار داده است. به عنوان یک رقیب، AEW تلاش می کند محصولی بسیار متفاوت از WWE را با تأکید بر “مسابقه های رویایی” ارائه دهد که کشتی گیران مشهور جهان به فهرست خود می پیوندند، رویداد سالانه قابل توجه ترین رویداد درب ممنوعه PPV است که در آن کشتی گیران NJPW و AEW با هم رقابت می کنند. در مسابقات مختلف – دقیقاً همان نوع رزروی که دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای آشکارا برای چندین دهه تحت مدیریت وینس مک ماهون با آن مخالف بود. علاوه بر این، AEW به استعداد خود اجازه می دهد تا در سایر تبلیغات مانند تبلیغات مستقل در ایالات متحده و مارک های بین المللی بزرگ رقابت کند.

بخوانید  The Witcher 4 Has More Than 400 People Working On It, Full Production Begins This Year

از طرف دیگر، دبلیو دبلیو ای ماشینی است که به خوبی روغن کاری شده و دارای ارزش تولید و پولیش بالایی است. این جنبه مثبت است، اما دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای سهم خود را از شکست دارد، خواه قراردادهای انحصاری که به کشتی گیران اجازه حضور در نمایش های دیگر را نمی دهد – حتی اگر استعدادها به عنوان پیمانکاران فرعی طبقه بندی شوند و نه کارمندان تمام وقت – یا دعوای حقوقی در حال انجام که شامل مالک سابق دبلیو دبلیو ای می شود. وینس مک ماهون و اقدامات ادعایی او در محل کار. با این حال، دلیلی وجود دارد که دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای چند دهه است که شرکت کشتی کج حرفه ای شماره یک روی کره زمین بوده است: دبلیو دبلیو دبلیو ای و گروه استعدادهایش در کاری که انجام می دهند بسیار خوب هستند، که تا حد امکان بینندگان زیادی را جذب می کند. این یک نمایش متنوع است که در آن می توانید با یک تبلیغ 20 دقیقه ای شروع کنید، با چند کمدی پشت صحنه ادامه دهید و شب را با یک مسابقه میز عالی به پایان برسانید. خوب یا بد، شما همه چیز را از برنامه نویسی WWE دریافت می کنید.

AEW جانوری متفاوت است. این هدف برای طرفداران کشتی هاردکور است که بیش از هر چیز اکشن درون رینگ را دوست دارند، و همچنین طرفداران کشتی که به دنبال چیز جدیدی هستند یا به طور کلی فقط می خواهند کشتی بیشتری در زندگی خود داشته باشند. AEW دارای استعدادهایی است که اغلب برای طرفداران WWE آشنا هستند، که از استعدادهای سابق WWE می آید که به دنبال تغییر یا تجربه جدیدی در حرفه خود هستند. فراتر از پایه های اصلی WWE، AEW دارای استعدادهایی از سراسر جهان است که بسیاری از آنها را عزیزان مستقل در نظر می گیرند. این شرکت ترکیبی از چیزی است که بسیاری از طرفداران کشتی دوست دارند ببینند. در حالی که WWE تمایل دارد در خلاء به عنوان یک محصول اصلی برای طرفدارانی وجود داشته باشد که واقعاً به آنچه در خارج از WWE رخ می دهد اهمیتی نمی دهند، AEW به عنوان جایگزین برای کسانی که در کشتی شناخته شده هستند – جامعه بین المللی کشتی، به بازار عرضه شده و پذیرفته شده است. آنلاین نامیده می شود. .

بخوانید  رونمایی از کارت گرافیک رده پایین و ۴ گیگابایتی اینتل ARC A310

همچنین دارای ارزش تولیدی است که طرفداران کشتی کج میل می کنند، چیزی که دیگرانی که سعی در رقابت با WWE داشته اند بسیار کمتر از آن بوده اند. در سطح WWE نیست، اما تولید AEW عالی است و دائما در حال بهبود است. با این حال، سبک برنامه نویسی AEW – در مقایسه با WWE – بسیار متفاوت است. هر دو کشتی گیرانی درگیر داستان هستند، اما AEW اساساً روی درامی که بسیاری از ما از تماشای آن لذت می بریم تمرکز نمی کند. در عوض، AEW بیش از هر چیز دیگری بر کشتی واقعی تاکید دارد. شما مسابقات باورنکردنی را از مردم سراسر جهان خواهید دید که حرکاتی را انجام می دهند که در هیچ جای دیگری ندیده اید. آیا AEW با حرکات بسیار زیاد که کاملاً ویرانگر به نظر می رسند کمی فراتر می رود، فقط برای اینکه آنها در نهایت به اندازه یک مشت تأثیر بگذارند؟ بله، اما هنوز هم سرگرم کننده است. این یک پیشنهاد متفاوت برای هواداران است. شاید آن قدرت کششی که WWE در حال حاضر برای طرفداران غیر کشتی دارد را نداشته باشد، اما انتظارش سخت است. WWE می تواند به افراد مشهوری مانند موسیقیدانان مشهور و کشتی گیران تبدیل به ستاره های سینما تکیه کند. حتی لوگان پل نیز یک قهرمان معمولی WWE و قهرمان ایالات متحده است.

در همین حال، بزرگترین سلبریتی که AEW معرفی کرده اسطوره بازنشسته NBA شکیل اونیل در یک مسابقه و روزاریو داوسون در کنار رینگ یک بار برای تبلیغ یک نمایش است. AEW در اوایل وجود خود واقعاً وارد جریان اصلی نشد. آیا ممکن است اتفاق بیفتد؟ هیئت منصفه هنوز خارج است، اما اقدام درون رینگ دلیل شکست این کار نخواهد بود.

با این حال، با ایجاد یک تبلیغ جدید، شاهد افزایش قبیله گرایی در هر دو طرف هستیم. طرفداران به سرعت فاش کردند که کدام محصول بهتر است، اما همه اینها ذهنی است و ارزش وقت یا نفس شما را ندارد. آیا می‌توانم اینجا بنشینم و در مورد عشقم به کمدی DDT Pro و سبک داستان‌گویی بیش از حد تله‌نوولا مانند Lucha Underground صحبت کنم؟ بله، اما این بدان معنا نیست که بهتر از AEW یا WWE است. همه اینها راه های مختلفی برای ارائه عنصر اصلی همه چیز هستند: کشتی. آیا می توانید یک گفتگوی مدنی در مورد اینکه چرا AEW یا WWE را دوست دارید، داشته باشید؟ آره. آیا این معمولا به صورت آنلاین اتفاق می افتد؟ نه واقعا.

فرقی نمی‌کند که پرچم WWE یا AEW را تکان دهید. بحث در مورد امتیازات مسابقه و فریاد زدن در مورد اینکه کدام شرکت بهترین لیست را دارد به اندازه لذت بردن شما از محصول مهم نیست. کشتی است. قرار است یک سرگرمی سرگرم کننده باشد.

بخوانید  ویدیوهای لو رفته از کنترلر و هدست Xbox با طراحی Starfield

و حتی اگر خود را فقط در کمپ WWE بیابید، آیا می دانید چه کسی از ظهور AEW بیشترین سود را می برد؟ کشتی گیران. برای سال‌ها، اگر شما یک “استخدام آینده” (اخراج/اخراج) توسط WWE بودید، همین بود. یک کشتی گیر تازه بیکار احتمالاً می تواند به ژاپن برود یا در برنامه های مستقل شرکت کند، اما کانون توجه چندان روشن نبود و احتمالاً دستمزد کاهش یافته است. در طول یک مذاکره قرارداد، WWE و AEW اکنون باید نگران یکدیگر باشند، زیرا استعدادی که می خواهند دوباره امضا کنند، جایگزین سودآوری برای بررسی است. و این قبل از این است که به چگونگی رشد و تکامل هند در سال های اخیر بپردازیم.

اکنون جای دیگری وجود دارد که آنها می توانند مبارزه کنند و حتی دوباره تعریف کنند که این شخصیت کیست و سبک آنها. کافی است به کودی رودز، کریس جریکو، آدام کوپلند (Edge)، آدام کول، سارایا (پیج)، روبی سوهو (Ruby Riot) و بسیاری دیگر که پس از انتقال به WWE به مخاطبان جدید و ارتفاعات جدیدی در AEW دست یافته‌اند، نگاه کنید. به پایان برسد. افزودن این مردان و زنان به فهرستی از استعدادهای جوان مستقل تنها می تواند با پیشرفت این هنر کشتی را بهتر کند. از زمان سقوط WCW، سوپراستارهای WWE جایی برای پرداخت به روش WWE نداشتند. اکنون آنها این کار را انجام می دهند، و با توجه به اینکه هر بار که وارد رینگ می شوند، سلامت خود را به خطر می اندازند، این فقط یک چیز خوب است که اکنون حداقل می توانند در مورد معاملات بسیار سودمند مذاکره کنند.

به علاوه، اینطور نیست که AEW به این زودی به جایی برود. تونی خان یک طرفدار بزرگ کشتی است و معلوم است که پولی برای خرج کردن دارد. تا زمانی که او این را به عنوان یک گزینه مناسب می بیند، دلیلی برای ورشکستگی شرکت وجود ندارد. این یک خبر عالی برای کشتی گیران است. این یک خبر عالی برای طرفداران است. بیش از WWE در تلویزیون کابلی یا خدمات پخش جریانی وجود دارد. شما می توانید یکی یا هر دو را تماشا کنید، اگرچه چیزی که واقعاً به آن علاقه دارید تماشای NWA در وب سایت CW است. آنچه مهم است این است که کشتی دیگر به نظر نمی رسد که توسط یک شرکت واحد با گلوگاه کشتی گیران و ایده های جالبی که منتظر ورود هستند کنترل شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر