ربکا فرگوسن دلیل ترک فیلم Mission: Impossible را فاش کرد

ربکا فرگوسن، هنرپیشه سوئدی، در سال 2015 در کنار تام کروز در فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation نقش مهمی را ایفا کرد. به عنوان ایلسا فاوست، فرگوسن تا زمان مرگش در سال 2023 در ماموریت غیرممکن – حساب مرده، به اتان هانت کروز دست داد.

فرگوسن در حین حضورش در پادکست The Wrap’s Unwrapped توضیح داد: «ایلسا در حال تبدیل شدن به یک بازیکن تیم بود. “و همه ما می توانیم چیزهای مختلفی بخواهیم، ​​اما برای من، ایلسا یک اراذل و اوباش بود. ایلسا بدجنس بود. ایلسا غیرقابل پیش بینی بود. شخصیت های زیادی وارد شدند و فضای کافی برای آنچه که بود باقی نمی گذاشتند.”

فرگوسن خاطرنشان کرد که او فقط برای سه فیلم «ماموریت غیرممکن» قرارداد امضا کرده است و انتخاب دارد که آیا برای فیلم بعدی بازگردد یا نه.

فرگوسن گفت: “به بیان خیلی واضح، چون می دانم بسیاری از مردم از این موضوع ناراحت هستند، من از این بابت ناراحتم، من سه فیلم ساخته بودم. معامله من انجام شد.” “و من او را فراتر از کلمات دوست دارم. فراتر از کلمات. من فکر می کنم او عالی ترین و فوق العاده ترین شخصیت است.”

فرگوسن افزود: «نقطه‌ای وجود دارد که فکر می‌کنید ارزشش را دارد، نه فقط عاشق شخصیت و در آغوش گرفتن تام و (کریستوفر مک‌کواری) و داستان». “من می خواهم کار کنم، مرد. من می خواهم کار کنم. من نمی خواهم در یک تریلر بنشینم و بدانم ممکن است صحنه ای در تیتراژ وجود داشته باشد.”

فرگوسن در حال حاضر در سیلو AppleTV+ بازی می کند و احتمالاً برای فیلم Dune: Messiah بازخواهد گشت.

بخوانید  مجموعه ای از کنسول ها و بازی های آتاری به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت

تحریریه مجله بازی یک گیمر