یک جفت هدفون بلوتوث سونی را فقط با 59 دلار در Walmart بخرید

در والمارت، می‌توانید یک جفت هدفون بلوتوث محبوب سونی را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید. هدفون WF-C500 سونی با قیمت 59 دلار (معمولاً 100 دلار) در دسترس است، کیفیت صدای چشمگیر و طراحی محکمی نسبت به قیمت دارد.

SonyWF-C500
SonyWF-C500

قیمت آن بسیار مناسب است، زیرا WF-C500 صدای عالی، تناسب راحت و مقاوم در برابر رطوبت را ارائه می دهد، بنابراین می تواند به عنوان یک هدست دویدن یا ورزشگاه عالی عمل کند. برای دوام باتری، با شارژ کامل تا 10 ساعت زمان می‌برد و می‌توانید آن‌ها را به مدت 10 دقیقه سریع شارژ کنید تا یک ساعت زمان گوش دادن داشته باشید. با استفاده از کیس شارژ موجود، می توانید عمر باتری را تا 20 ساعت افزایش دهید.

همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه گوشی هوشمند سونی، صدا را بیشتر تنظیم کنید. در اینجا برخی مصالحه وجود دارد، زیرا این هدفون قابلیت حذف نویز فعال ندارد. اما به طور کلی، این یک مجموعه بسیار خوب از هدفون از یک برند محبوب است که برای سخت افزار صوتی خود شهرت مثبتی به دست آورده است.

برای گزینه دیگر، می توانید Samsung Galaxy Buds را نیز بررسی کنید. به طور معمول 149 دلار، آنها در حال حاضر با قیمت 69 دلار به فروش می رسند. شبیه به مجموعه سونی، آنها صدای عالی، عمر باتری مناسبی را ارائه می دهند و کاملاً متناسب با گوش شما هستند. تفاوت بزرگ؟ این هدفون دارای فناوری حذف نویز فعال است که با یک ضربه ساده فعال می شود.

این هدفون خاص سونی و سامسونگ جایگزین خوبی برای AirPods اپل هستند که در آمازون با قیمت 89 دلار (129 دلار) به فروش می رسد.

بخوانید  بازی Hades برای آیفون و آیپد منتشر می‌شود

اگر گیمر رایانه شخصی یا پلی استیشن هستید، باید Inzone Buds گران‌قیمت سونی را نیز بررسی کنید، که در حال حاضر با تخفیف بیش از 20 دلار در آمازون به فروش می‌رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر