بازیگران آفیس برای یک تبلیغ بالش جعلی دوباره متحد می شوند (این یک تبلیغ تجاری واقعی برای AT&T است)

از زمانی که The Office در سال 2012 به پایان رسید، صحبت های زیادی در مورد spinoff های احتمالی وجود داشته است. اخیراً در ژانویه، گرگ دنیلز – مردی که The Office را از مجموعه تلویزیونی اصلی بریتانیا توسعه داد – با تیمی روی ایده‌هایی برای سریال‌های بعدی کار کرد. اما وقتی نوبت به ساختن بازیگران اصلی می‌رسد، Sleep with Rain ممکن است نزدیک‌ترین چیزی باشد که به آن خواهیم رسید.

از طریق EW، Sleep with Rain یک تبلیغ تجاری است که برای AT&T Business Next Level Network توسعه یافته است. به همین دلیل است که هیچ یک از بازیگران گردآوری شده در این ویدیوی طولانی هیچ چیز منفی در مورد اتصال به اینترنت خود ندارند. Rainn Wilson اساساً شخصیت اصلی است، زیرا او کسب‌وکار جدیدی را با محوریت بالش‌هایی با بلندگوهایی که صدای ویلسون با کاربر هنگام خواب صحبت می‌کند، راه‌اندازی می‌کند. از این رو نام محصول Wilson است.

این یک گردهمایی رسمی دفتر نیست، بنابراین نه ویلسون و نه سایر بازیگران او واقعاً به شخصیت‌های آشنای خود باز نمی‌گردند. با این حال، به نظر می رسد که ویلسون قطعا در حال هدایت دوایت شروت درونی خود است. کریگ رابینسون، جنا فیشر، کیت فلانری، برایان بامگارتنر و کرید براتون نیز برخی از ویژگی های نقش های قبلی خود را به کار می گیرند. این ویدیو حتی لحن تمسخرآمیز خود The Office را تقلید می کند.

برنامه‌های بزرگ ویلسون برای Sleep with Rain، دقیقاً مانند یک پیچش داستانی در خود دفتر، به موانع متعددی در مسیر برخورد کرد. و از آنجایی که این در نهایت به منظور تجلیل از محصول AT&T است، شبکه سطح بعدی Business همان چیزی است که روز را برای ویلسون و دوستانش نجات می دهد. اما حتی اگر فقط یک تبلیغ ساده باشد، باز هم دیدن دوباره این هنرمندان در کنار هم لذت بخش است.

بخوانید  انیمه بهار 1403 که باید تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر