اولین تریلر Transformers One ماجراهای Optimus Prime و Megatron را نشان می دهد

پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم Transformers One را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی Optimus Prime و Megatron هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر انیمیشن Transformers منتشر شد. همانطور که قبلاً وعده داده شده بود، پارامونت پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Transformers One را منتشر کرد که ماجراهای جوان Optimus Prime و مگاترون جوان را دنبال می کند زیرا آنها باید با جهش یافته های دیگر برای مقابله با یک تهدید ناشناخته کار کنند و در واقع Cybertron را نابود کنند. این تریلر منشا قدرت جهش یافته را توضیح می دهد و شما می توانید این ارائه را در زیر تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جاش کولی، کارگردان Toy Story 4 برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن، کارگردانی کارتون Transformers One و نگارش فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد. اندرو باریر و گابریل فراری کسانی که سابقه نوشتن فیلمنامه Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود دارند. علاوه بر تریلر، اولین پوستر انیمه Transformers One نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

اولین پوستر انیمیشن Transformers One

Transformers One داستان Optimus Prime جوان و مگاترون جوان را دنبال می کند که از برادران به دشمنان قسم خورده تبدیل شدند و فیلم بر روی رابطه بین این دو شخصیت تمرکز خواهد کرد. کریس همسورث در نقش اپتیمون پرایم، برایان تایری هنری در نقش مگاترون، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان-مایکل کی در نقش بامبلبی، جان هام در نقش سنتینل پرایم، لارنس فیشبورن در نقش آلفا تریون و استیو بوشمی از جمله صداپیشگان Transformers One هستند.

انیمیشن Transformers One برای اکران در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (23 سپتامبر 1403) برنامه ریزی شده است.

بخوانید  ارائه سلسله استدلال ها (بیف). نبرد خونین الی وانگ و استیون ین

تحریریه مجله بازی یک گیمر