زک اسنایدر برای حداکثر 6 فیلم Rebel Moon برنامه دارد

علیرغم نتایج ضعیف، مجموعه فیلم های علمی تخیلی زک اسنایدر Rebel Moon می تواند شش فیلم را شامل شود. اسنایدر به RadioTimes گفت که در حال بررسی چهار یا شش فیلم Rebel Moon است.

Rebel Moon و Rebel Moon قسمت دوم: The Scargiver به طور متوالی فیلمبرداری شدند (یک رویه نسبتا رایج هالیوود برای کمک به صرفه جویی در هزینه)، و اگر دنباله ها نیز به این ترتیب فیلمبرداری شوند، اسنایدر گفته است که می تواند در شش ماه Rebel Moon را ببیند. فیلم ها.

او گفت: «حدس می‌زنم چهار تا منطقی باشد. چهار یا شش فیلم، بسته به… حدس می‌زنم این است که آیا هر بار که یکی از این فیلم‌ها را می‌سازیم، دوتا می‌سازیم، این سؤال است». “روز پیش داشتیم در مورد آن صحبت می‌کردیم و من می‌گفتم، آیا تماشاگران اگر فقط یک فیلم Rebel Moon داشته باشند، ناامید می‌شوند؟

اسنایدر چندی پیش Rebel Moon را به نتفلیکس فروخت، اما این شرکت اکنون توسط مدیریت جدید و ظاهراً آگاه‌تر از هزینه اداره می‌شود. باید دید که آیا اسنایدر می‌تواند فیلم‌های Rebel Moon بیشتری را در نتفلیکس یا جاهای دیگر کارگردانی کند، اما او داستان را دارد.

او گفت: “ما کاملاً داستان را آماده کرده‌ایم، همه این کارها را انجام داده‌ایم. ما یک درمان برای فیلم نوشته‌ایم تا ببینیم چگونه جلو می‌رویم.”

The Scargiver، دنباله ای بر Rebel Moon 2023: Part One – A Child of Fire، در 19 آوریل وارد نتفلیکس می شود. برش با درجه R اسنایدر از اولین Rebel Moon مدتی بعد منتشر خواهد شد. یک بازی ویدیویی Rebel Moon نیز در دست ساخت است.

بخوانید  چه فیلم هایی برای تماشای آخر هفته: از مروارید تا خوک

همانطور که گفته شد، اولین Rebel Moon چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و امتیازات مخاطبان نیز نسبتا پایین است. اسنایدر در صحبت با Empire گفت که او “تکذیبی” برای نقدهای بد ندارد (Rebel Moon در سایت خواهر GameSpot متاکریتیک در 31 سالگی قرار دارد). “به دلایلی، واکنش به فیلم‌های من بسیار قطبی‌کننده است، و همیشه همینطور بوده است.

در میان چیزهای دیگر، برخی از منتقدان با صحنه تجاوز جنسی در Rebel Moon مخالفت کردند و هالیوود ریپورتر گفت که تلاش اسنایدر برای ایجاد یک دشمن “تهدیدکننده” به سادگی “منزجر کننده” بود. فراتر از این صحنه خاص، بسیاری از نقدها گفتند که فیلم علمی تخیلی الهام گرفته از جنگ ستارگان خیلی خوب نبود.

سوفیا بوتلا، ستاره ماه شورشی، گفت که واکنش منفی به این فیلم «واقعاً روی من تأثیر گذاشت» و افزود که «دیدن اینکه چیزی به این شکل خراب شود، سخت است».

با وجود نقدهای بد، بوتلا گفت که «مفتخر است که بخشی از آن بوده است» و اگر سریال ادامه پیدا نکند، «بخش بسیار مهمی از زندگی من خواهد بود که برای همیشه از آن دفاع خواهم کرد».

طبق داده‌های استریم خود نتفلیکس، Rebel Moon در سال 2023 در بین 10 فیلم اصلی نتفلیکس از نظر بیشترین بازدیدهای جریانی در سه روز اول خود در رتبه 10 قرار گرفت و در هفته راه اندازی خود در رتبه اول قرار گرفت.

Rebel Moon از خاکستر فیلم جنگ ستارگان با درجه R اسنایدر برخاست که لوکاس فیلم آن را رد کرد، به همین دلیل است که فیلم شباهت های زیادی به سری نمادین جنگ ستارگان دارد.

بخوانید  تایید رسمی نقش‌آفرینی ال فانینگ در بازی جدید هیدئو کوجیما

اسنایدر قبل از ساخت Rebel Moon با نتفلیکس کار کرده بود و فیلم زامبی Army of the Dead را برای غول استریمینگ کارگردانی می کرد. او همچنین برای فیلم‌های تئاتری‌اش از جمله 300، Watchmen، Sucker Punch، Man of Steel، Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League شناخته می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر