تارانتینو دهمین و آخرین فیلم را حذف کرد – گزارش

به گزارش ددلاین، کوئنتین تارانتینو، کارگردان برنده اسکار، فیلم The Movie Critic را کنار می‌گذارد، فیلمی که قرار بود دهمین و آخرین فیلم او باشد. این سایت گزارش می دهد که تارانتینو “به سادگی نظر خود را تغییر داد” و اکنون روی چیز دیگری کار می کند.

منتقد فیلم قرار بود نقش برد پیت را بازی کند. پیت پیش از این در فیلم های روزی روزگاری در هالیوود و حرامزاده های بی شکوه تارانتینو بازی کرده بود.

این داستان قرار بود بر مردی تمرکز کند که در دهه 1970 برای یک مجله پورنوگرافی در کالیفرنیا نقد می نوشت، ظاهراً تارانتینو از تجربیات شخصی خود در بارگذاری مجلات مستهجن در یک دستگاه فروش خودکار الهام گرفته بود.

ددلاین گفت تارانتینو فیلمنامه The Movie Critic را بازنویسی کرد که باعث تاخیر در تولید شد و در نهایت تصمیم گرفت آن را به طور کامل کنار بگذارد و ادامه دهد.

اگر همه اینها آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که سال ها پیش تارانتینو گفت که هشت نفرت انگیز را پس از ارسال فیلمنامه بر خلاف میل او به هالیوود، رها کرده است. با این حال، تارانتینو بعداً به پروژه بازگشت و آن را در سال 2015 منتشر کرد. The Hateful Eight نامزد سه جایزه اسکار و برنده یک جایزه شد.

ددلاین در مورد اینکه تارانتینو به جای The Movie Critic چه کاری ممکن است انجام دهد، گفت که فیلمساز «به جدول قرعه کشی برمی گردد تا بفهمد فیلم نهایی چه خواهد بود». همچنین مشخص نیست که آیا تارانتینو هنوز قصد دارد یک فیلم دیگر را قبل از پایان دادن به آن بسازد یا خیر.

بخوانید  ExpressVPN در حال حاضر یک تبلیغ عالی را اجرا می کند

تارانتینو از زمان اولین حضورش در فیلم Reservoir Dogs در سال 1992، 9 فیلم را کارگردانی کرده است، اگر بیل را بکش جلد 1 و 2 را یک فیلم حساب کنیم. فیلم‌های او هم تحسین منتقدان و هم جنجال‌هایی را برای او به همراه داشته است، با Pulp Fiction و Django Unchained که هر دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را برای او به ارمغان آوردند.

روزی روزگاری در هالیوود 2019 جدیدترین فیلم تارانتینو است و برنده دو جایزه اسکار شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر