ویدیو گیم پلی Hades 2 نبرد در بازی را نشان می دهد

در اولین ویدیوی هادس 2، ملینو، دختر هادس را در تلاش برای کشتن تایتان کرونوس و نجات خانواده اش می بینیم.

با توجه به افشای اخیر جزئیات نحوه شرکت در تست فنی قبل از بازی Hades 2 توسط توسعه دهندگان استودیوی Supergiant Games. در حال حاضر ویدئویی زیبا از این بازی منتشر شده است پرتگاه 2 گزارش شده است که گرگ کاساوین (گرگ کاساوین و امیر رائو از تیم سازنده بازی در حال بازی در منطقه اول بازی نشان داده شده اند. در این ویدیو همچنین شاهد اسلحه ها، دشمنان و ویژگی های گیم پلی جدید بازی خواهیم بود. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

ویدیو را از یوتیوب تماشا کنید

در طول داستان هادس 2، تایتان کرونوس هادس و خانواده اش را می دزدد و وظیفه ملینو، دختر هادس است که آنها را نجات دهد. ملینو به عنوان یک جادوگر آموزش دیده است و سبک بازی بسیار متفاوتی با زاگرئوس دارد.

در مورد دنیای بازی باید گفت که دنیای زیرین دستخوش تغییراتی شده است و دشمنان جدیدی مانند Howlers برای مبارزه وجود دارند که می توانند با فریادهای خود حرکت شما را مختل کنند. البته سلاح های جدیدی از جمله Witch Staff و Sister Blades در دسترس شما هستند. خدمه جادوگر اجازه می دهد تا عقبگرد بیشتر و Sister Blades نیز یک سلاح کاملا تهاجمی است که امکان ضربات سریع و عبور از میان دشمنان را فراهم می کند.

بازی Hades 2

ملینو می‌تواند با جمع‌آوری مواد برای طلسم‌هایش، کارت‌های جدید Arcana را باز کند. این کارت ها به شما این امکان را می دهند که کارهایی مانند کند کردن گذر زمان در طول حملات امگا انجام دهید در مرحله تست فنی بازی، 9 کارت در دسترس خواهد بود که این تعداد در ابتدای مرحله است دسترسی زودهنگام افزایش خواهد یافت. اگرچه انتشار دسترسی زودهنگام Hades 2 به طور پیش فرض تکمیل نخواهد شد، تیم توسعه سخت تلاش می کند تا محتوای کافی برای زمان ارزشمند بازیکنان را فراهم کند.

بخوانید  به‌روزرسانی رایگان Elden Ring Colosseum این هفته چند نفره اضافه می‌کند

قبل از شروع دسترسی زودهنگام، Supergiant Games تست فنی را با تعداد محدودی از بازیکنان با هدف حل مشکلات یا سازگاری بهتر انجام خواهد داد. این بتا محتوای کمتری نسبت به نسخه Early Access دارد و جزئیات بیشتری قبل از انتشار آن اعلام خواهد شد. تست فنی بازی Hades 2 به زودی انجام خواهد شد و بیش از یک هفته و شاید کمتر از یک ماه ادامه خواهد داشت. زمان مشخصی برای شروع دسترسی زودهنگام برای بازی تعیین نشده است، اما گفته می شود این رویداد برای سه ماهه چهارم سال 2024 برنامه ریزی شده است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر