تریلر Transformers One ما را به ابتدا می برد

این داستان منشا مورد انتظار در مورد چگونگی تبدیل شدن نمادین ترین شخصیت ها در اسطوره های ترانسفورمرز، Orion Pax و D-16 از برادران مسلح به دشمنان قسم خورده به عنوان Optimus Prime و Megatron، در نهایت در اینجا با Transformers One در صفحه بزرگ روایت می شود. کریس همسورث و برایان تایری هنری، نامزد اسکار، برای اولین بار به ترتیب در نقش Optimus و Megatron به دنیای Transformers می پیوندند.

نوآورانه ترین جنبه تریلر نحوه ایجاد آن بود: در فضا. یک فضاپیما صبح پنجشنبه به فضا پرتاب شد و با شمارش معکوس پخش زنده ادامه یافت که سفر به فضا را نشان می داد. پس از یک ساعت، این فضاپیما به ارتفاع 125000 فوتی بالای زمین رسید و تریلر را فاش کرد. این رویداد به صورت همزمان از Transformers پخش شد حساب توییترکانال یوتیوب پارامونت پیکچرز، و توسط کریس همسورث در اینستاگرام پخش شد.

این تنها سومین فیلمی است که با اکشن سایبرترون در سینماها عرضه می شود و ممکن است اولین فیلمی باشد که به طور کامل روی این سیاره اتفاق می افتد. این فیلم که قبل از جنگ بزرگ اتفاق می‌افتد، Orion Pax و D-16 را به‌عنوان کارکنان کم ارزش مدیریت زباله انتخاب می‌کند، که به نظر می‌رسد نسبت به شغل Pax به‌عنوان کارمند داده، پایین‌تر از رتبه است. Pax و D-16 به زودی توسط B-127 (بامبلبی آینده، با صدای کیگان-مایکل کی) و Elita-1 (اسکارلت جوهانسون) ملحق می شوند.

بسیاری از عناصر داستانی وجود دارد که قبلاً در فیلم‌ها ندیده‌ایم، عمدتاً Pax و شرکتی که T-Cogs خود را دریافت می‌کنند (قسمت‌هایی که توانایی‌های تبدیل آن‌ها را فعال می‌کنند). همچنین یک نیروی دشمن وجود دارد که شبیه نسخه ارتقا یافته Mecannibals است. همچنین نگاهی گذرا به Starscream، Shockwave و Soundwave وجود دارد – البته بدون تکان دادن Decepticon آنها.

بخوانید  فیلم جدید بیگانه به دنبال اضافه کردن ستاره برنامه‌نویس به بازیگران است - گزارش

در کنار بازیگران فوق الذکر، لارنس فیشبرن در نقش آلفا تریون، قدیمی ترین ربات خودکار و نگهبان ماتریکس رهبری حضور دارند. Jon Hamm در نقش Sentinel Prime که در تریلر قابل مشاهده نیست، اما طرفداران Transformers تاریخچه او را با Optimus Prime می دانند. و استیو بوشمی در نقشی نامعلوم.

Transformers One در تاریخ 24 سپتامبر اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر