بازیگر نقش مادر سوپرمن در فیلم سوپرمن فاش شد

برادران وارنر و جیمز گان اخیراً بازیگر نقش مارتا کنت، مادر سوپرمن، در فیلم سوپرمن را انتخاب کرده اند.

مقالات مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلمبرداری و تولید فیلم سوپرمن از ماه گذشته آغاز شد و مدتی پیش بازیگر نقش جاناتان کنت در این فیلم معرفی شد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش مارتا کنت مشخص شد. نوآ هاول، بازیگر سریال های تازه کار، Run the Race، Borden و The Resident به جمع بازیگران فیلم سوپرمن اضافه شد. هاول قرار است در این فیلم نقش مارتا کنت، معروف به ما کنت، مادرخوانده کلارک کنت، معروف به سوپرمن را بازی کند. پیش از این، فیلیس تاکستر نقش مارتا کنت را در فیلم‌های سوپرمن ریچارد دانر، اوا ماری سنت در فیلم بازگشت سوپرمن و دایان لین در DCEU بازی کرد.

نوح هاول و مارتا کنت

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، و آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون با نام مستعار Meta. گاتگی در نقش آقای عالی، اسکایلر گیسوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو شوماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس)، پرویت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت و ترنس روزمور در نقش اوتیس از جمله بازیگران این فیلم هستند. حاضر. او در فیلم سوپرمن ایفای نقش خواهد کرد.

فیلم سوپرمن برای اکران در 11 جولای 2025 (20 جولای 1404) برنامه ریزی شده است. جیمز گان، کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار، به همراه رئیس استودیو دی سی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده خواهند داشت.

بخوانید  Why Alan Wake 2 Isn't On Steam

تحریریه مجله بازی یک گیمر