تست فنی Hades 2 ممکن است هویت راوی ناشناس را فاش کند

تست فنی Hades 2 درهای دنیای اموات را به روی چند بازیکن خوش شانس باز کرده است و واکنش ها از هم اکنون در رسانه های اجتماعی از جمله پست های تشنگی احساس می شود. در همین حال، یک Redditor بی‌باک، معتقد است که بازی نظریه‌ای را تأیید کرده است که به زمان عرضه اولین بازی در سال 2018 بازمی‌گردد، از طریق یک قطعه دیالوگ که می‌تواند هویت راوی فرنچایز را آشکار کند.

کاربر Reddit Wyld_Fyr3_ یک اسکرین شات از نسخه آزمایشی را با عنوان “هویت واقعی راوی” در زیر ردیت Hades منتشر کرد. این تصویر قهرمان ملینوئه را نشان می‌دهد که ظاهراً مستقیماً با راوی صحبت می‌کند، در حالی که می‌گوید: “اگر می‌خواهی هر حرکت من را توصیف کنی، چگونه او را بگیرم؟” ما تاکنون از اسپویل اجتناب کرده‌ایم، اما اگر می‌خواهید بدانید هدف آن چه کسی است، در زیر تصویر حرکت کنید تا متوجه شوید.

اگر پس از اخطار از اسپویلر ناراحت شدید، این نگاهی است که به شما خواهیم داد.
اگر پس از اخطار از اسپویلر ناراحت شدید، این نگاهی است که به شما خواهیم داد.

ملینو از هومر نام می‌برد – نه، نه سیمپسون، اگرچه یکی از کامنت‌گذاران ردیت اشاره می‌کند که “ایده هومر سیمپسون فقط در حال خواندن اسطوره‌های یونانی درخشان است” – در حالی که او در مورد توصیف هر حرکت او صحبت می‌کند، که ممکن است من خود را به عنوان یک حرکت رد کرده باشد. راوی اصلی . هومر، برای کسانی که نمی‌دانند، شاعر واقعی یونانی بود که ادیسه و ایلیاد را نوشت، دو تا از معروف‌ترین آثار ادبیات یونان.

طرفداران حدس می زنند که او یک راوی هنوز ناشناخته است، زیرا حضور او به عنوان یک داستان نویس در یونان باستان این کار را انجام می دهد. به نظر می‌رسد که افشای احتمالی طرفداران ساب‌ردیت را خوشحال کرده است، به طوری که یکی از کامنت‌گذاران می‌گوید که این یک «آشکار هیجان‌انگیز» است و «کاملاً متناسب است».

بخوانید  تاریخ اکران فیلم پدینگتون ۳

انتظار می‌رود Hades 2 در اواخر سال جاری برای رایانه‌های شخصی برای دسترسی اولیه عرضه شود. تست فنی Hades 2 در حال انجام است و می توانید در صفحه رسمی استیم بازی درخواست دسترسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر