به‌روزرسانی رایگان Elden Ring Colosseum این هفته چند نفره اضافه می‌کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از ناکجاآباد، Bandai Namco و From Software اعلام کردند که بازی چند نفره به Elden Ring می آید و این هفته در یک به روز رسانی رایگان عرضه خواهد شد.

این بازی نه تنها یک موفقیت تجاری است، بلکه یک پیروزی مهم نیز محسوب می شود. برای بازی سال در مراسم The Game Awards این هفته، که در آن شش جایزه دیگر از جمله بهترین کارگردانی بازی و بهترین روایت نیز نامزد شده است.

From Software هیچ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد Multiplayer Battles در Elden Ring به اشتراک نگذاشته است، اما می‌توانید تریلر بالا را برای یک نمای کلی تماشا کنید.

Elden Ring تا کنون پرفروش‌ترین بازی سال 2022 در ایالات متحده است و انتظار می‌رود که از Call of Duty: Modern Warfare II فروش بیشتری داشته باشد و سال را به عنوان پرفروش‌ترین عنوان آمریکا به پایان برساند. بر اساس آخرین آمار Bandai Namco، Elden Ring 17.5 میلیون نسخه فروخته است که بیشتر از مجموع دو بازی قبلی آن است.

به‌روزرسانی Colosseum که در 7 دسامبر ارائه می‌شود، بازیکنان را به کولیسئوم‌های Limgrave، Leyndell و Caelid دعوت می‌کند، جایی که می‌توانند در دوئل‌های 1v1، به صورت تیمی یا در مسابقات رایگان برای همه دوئل کنند. همه اینها در به‌روزرسانی 1.08 به Elden Ring می‌آیند، اما یادداشت‌های پچ کامل هنوز اعلام نشده‌اند.

بخوانید  فیل اسپنسر از عرضه کالاف دیوتی و دیابلو روی گیم پس در آینده خبر داد