صداپیشه Grand Theft Auto 5 برای ششمین بار له شد



ند لوک، بازیگر نقش مایکل دی سانتا در فیلم بسیار محبوب Grand Theft Auto 5 راک استار، در جریان پخش زنده در روز شکرگزاری له شد. این ششمین بار است که این بازیگر مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

“همه خوب هستند، از نگرانی شما متشکرم” صداپیشه توییت کرد جمعه. “این ششمین بار است که ما زیر گرفته می شویم، اما همه چیز در مورد اصالت است، این بار آنها آتش نشانی را فرستادند. هیچ چیز زیبا، هوشمندانه یا خنده داری در آن وجود ندارد.”

در حال پخش: بازی های GTA از بدترین به بهترین رتبه بندی شدند

لوک مرتباً گیم‌پلی خود را به صورت زنده پخش می‌کند و در جریان پخش زنده ویژه GTA بود که ظاهراً تماسی دریافت کرد که ظاهراً به او هشدار داده بود که چه اتفاقی قرار است بیفتد. لوک از روی صندلی خود بلند شد و به بینندگان گفت: “من باید بروم”، قبل از پایان استریم. اما پس از شش تلاش برای مختل کردن زندگی او (و به طور بالقوه به خطر انداختن امنیت او)، صداپیشه تایید کرد که مجری قانون اکنون در حال تحقیق درباره مجرم است.

لوک در ادامه توئیت خود گفت: «…به نوعی برای فرد یا گروهی از افرادی که این شوخی‌ها را انجام می‌دهند متاسفم. با این اوصاف، مقامات در این مسیر داغ هستند و شواهد قابل توجهی دارند که امیدواریم به زیرزمین مادر این دلقک خمیرخوار منتهی شود.

لوک گیم پلی GTA 5 خود را در چند روز گذشته به مناسبت دهمین سالگرد بازی به صورت زنده پخش کرده است.در مورد انگیزه جنایت، لوک چند نظریه دارد.

او در توییتر گفت: «من فرض می‌کنم هدف این است که من را ساکت کنند، مرا آزار دهند و احساس ناراحتی کنند. “حدس بزنید چی؟ کار نمی کند. من نمی ترسم. خوابم را از دست نمی دهم. و قطعاً کارم را متوقف نخواهم کرد. این کار در حال حاضر دهمین سالگرد من است. بازی سازی. این کار کاملاً تا زمانی ادامه خواهد داشت. پایان و فراتر از آن

بخوانید  Lego Fortnite: کهربا را کجا پیدا کنیم و چگونه آن را پردازش کنیم

لوک نظرات خود را با دفاع از ناشر GTA، Rockstar Games، به پایان رساند، زیرا برخی از طرفداران پیشنهاد کرده بودند که انتخاب Rockstar برای پنهان نکردن آدرس IP بازیکنان می‌تواند دلیل این حادثه باشد.

لوک توضیح داد: “اطلاعات خصوصی من از پخش زنده یا GTA Online به دست نیامده است.” سال‌ها پیش توسط شخصی که یک جستجوی معمولی در اینترنت انجام داد و فکر می‌کرد که پست کردن آن زیبا است، فاش شد. Rockstar Games مقصر نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر