مدیر اجرایی Bethesda از تمایل مایکروسافت برای نگه داشتن بازی Call Of Duty در پلی استیشن گیج شده است.

اولین بار توسط استفان توتیلو، خبرنگار Axios از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شدایمیل با هینز شروع می شود که می گوید توسط نمایندگان مایکروسافت “گیج” شده است و می گوید که این شرکت “به سونی متعهد است” و “آنها را وادار خواهد کرد.” [Call of Duty and other popular Activision games] در پست وبلاگ سال 2022 در پلی استیشن موجود است. او سپس پرسید: “آیا آنچه در پی می آید برعکس آن چیزی نیست که از ما خواسته شده تا با عناوین خود انجام دهیم؟ تفاوت در چیست؟”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



علاوه بر ایمیل هاینز، چندین اطلاعات دیگر در مورد فعالیت‌ها و استراتژی‌های مایکروسافت در طول دوره آزمایشی آشکار شده است. این شامل پیشنهادی در سال 2019 برای “ورشکستگی سونی” است، ایکس باکس مبنی بر اینکه Starfield برای PS5 قبل از خرید ZeniMax توسط مایکروسافت برنامه ریزی شده بود و مایکروسافت ادعا می کند “جنگ های کنسول را باخته است”. علاوه بر این، اسناد داخلی ممکن است IP Matter بعدی توسعه دهنده Destiny 2 Bungie را فاش کرده باشند.

هاینز پس از به اشتراک گذاشتن گزیده ای از پست وبلاگ Xbox ذکر شده، اضافه کرد:

علاوه بر شکایت هاینز در مورد اینکه Bethesda می گوید با عناوین خود چه کار باید کرد، این ایمیل همچنین حاوی اطلاعات قانع کننده دیگری است: اگر آنچه هاینز می گوید درست باشد، The Elder Scrolls 6 یک انحصاری Xbox و PC خواهد بود. اگرچه چندان تعجب آور نیست، اما به نظر می رسد که برخلاف شهادت فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ در هفته گذشته است، که در آن او گفت که این شرکت هنوز تصمیم نگرفته است که آیا The Elder Scrolls 6 در پلی استیشن در دسترس خواهد بود یا خیر.

بخوانید  مضحک ترین قتل های Baldur's Gate 3 که بازیکنان آن را کامل کردند

“آیا کسی در ایکس باکس به این فکر کرده که در این مورد به ما هوس کند؟ تاد چند هفته دیگر به DICE می رود، فکر نمی کنید یک خبرنگار بتواند او را پیدا کند و به او بگوید که چرا موارد زیر برای COD یا هر بازی اکتیویژن بلیزارد خوب است. ، اما نه برای TES6 [The Elder Scrolls 6] یا استارفیلد؟”

به عنوان بخشی از دعوای جاری بین کمیسیون تجارت فدرال و مایکروسافت، یک ایمیل داخلی توسط پیت هاینز، معاون ارشد بازاریابی و ارتباطات جهانی بتسدا ارسال شد که در آن از سیاست‌های انحصاری متناقض بتسدا برای Xbox ابراز نارضایتی می‌کرد. طبق این سند، این ایمیل برای سه تن از همکاران او در بتسدا – تود هاوارد، جیمی لدر و تاد وان – در فوریه 2022 ارسال شد.