بازی فوق العاده بعدی توسعه دهنده Hitman IO Interactive، Project Dragon، می تواند یک بازی انحصاری Xbox باشد.

خبر از مجموعه ای از ایمیل ها و اسناد ارائه شده در طول آزمایشی FTC (از طریق IGN)، که نشان داد Xbox با IO Interactive کار خواهد کرد. در صفحه 33 فایل PDF – در قسمت «بازی‌های برنامه‌ریزی‌شده و قبلاً ارسال شده» در بالای صفحه – می‌توانید بازی IO آینده را که به‌عنوان «Project Dragon» فهرست شده است، ببینید. در زیر «پلتفرم‌ها» می‌گوید «PC، X|S» که ژانر آن به‌عنوان تیراندازی RPG شناخته می‌شود.

همچنین در گزارش IGN اشاره شده است، اسناد بیان می‌کنند که Project Dragon “برای انتشارات XGS” است که با نام مستعار Xbox Game Studios است. IO Interactive اعلام کرده بود که روی یک RPG فانتزی کار می کند، اما هرگز آن را Project Dragon نامید.

اطلاعات زیادی در مورد Project Dragon در دست نیست، اما طبق گفته تیم توسعه، این یک دنیای جدید، یک IP جدید – یک RPG فانتزی آنلاین است. یک جهان و بازی ساخته شده از هسته اصلی برای سرگرم کردن بازیکنان و توسعه برای سال‌های آینده. اگرچه هنوز خیلی زود است که بگوییم، اما Project Dragon ممکن است بازی RPG آنلاینی باشد که ایکس باکس به دنبال آن است، به خصوص پس از اینکه فاش شد که Xbox در اواخر سال گذشته از Genshin Impact عبور کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایشی FTC-Microsoft، به مقاله ما در مورد استراتژی مایکروسافت برای “ورشکستگی سونی” و چگونگی حضور استارفیلد در پلی استیشن 5 قبل از خرید ZeniMax توسط مایکروسافت مراجعه کنید.

بخوانید  نسخه بهبود یافته Balder's Gate 1 و 2 احتمالاً بعداً به بازی خواهد آمد

IO Interactive، تیم سازنده سری محبوب Hitman، در حال کار بر روی یک RPG فانتزی جدید است. و طبق اسناد داخلی مایکروسافت، این می تواند یک انحصاری Xbox باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر