خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

پیشنهاد میکنیم اگر احتیاج به تمرین بیشتر با سلاح ها داشتید حتما به قسمت آرکید پابجی موبایل سر بزنید. در حالت آرکید هم سه مورد در نظر گرفته شده که هر کدام از این مدلها از سلاح خاصی پشتیبانی میکنند یا قوانین خاصی را دارا هستند، مودهای War, Quick Match and Sniper Training در این بخش قرار دارند. اولین صفحه ای که بعد از ورود به بازی میبینید لابی بازی است، لابی بازی طیف گسترده ای از تنظیمات را در اختیارتان قرار میدهد و امکان شخصی سازی بالایی را سازندگان برایتان فراهم کرده اند. والپیپرهای متحرک معمولا مصرف باتری را افزایش میدهند و از منابع سخت افزاری گوشی موبایلتان استفاده میکنند، سعی کنید از والپیپرهای متحرک استفاده نکنید و یا آنها را در هنگام اجرای بازی غیرفعال کنید. روی Log in with the Facebook app کیک کنید، یعنی با برنامه Facebook وارد سیستم شوید.

  • اگر شبکه دوربین بالاتر از هدف باقی بماند، باید حساسیت را افزایش دهید و برعکس.
  • این مپ اندازه نسبتا کوچکی دارد و نبردها در آن، شدید، جذاب و درگیرکننده هستند.
  • پابجی موبایل اصل دارای ویژگی های است که به شدت آن را اعتیادآور کرده است.
  • همانطور که قبلتر گفته شد، این بازی نیازمند دستگاهی با سخت افزار قوی است (مانند موبایل‌های پرچمدار).
  • بازی پابجی موبایل خیلی زود پس از انتشار توسط ۲۰۰ میلیون کاربر مختلف از سرتاسر جهان دانلود شد و تا به امروز بیش از ۱ میلیارد نفر این بازی موبایل را بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS دانلود کرده‎اند.

بله؛ شما می‌توانید بدون انجام اینکار نیز بدون هیچ مشکلی به بازی کردن ادامه دهید اما باید بدانید درصورتی که بازی را به هردلیلی از روی موبایل خود پاک کنید دیگر نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید و تمامی اطلاعات شما از بین خواهد رفت. متاسفانه سرورهای بازی توسط برخی از سرویس دهنده های اینترنت مانند اپراتورهای همراه ایران، فیلتر شده است؛ درصورت بروز مشکل در اتصال به سرور از قندشکن استفاده کنید. داشتن ۵ تا ۱۰ عدد بانداژ شما را از استفاده از کیت کمک‌های اولیه در زمانی که فقط کمی آسیب دیده‌اید، بی‌نیاز می‌کند. اگر حداقل دو یا سه انرژی‌زا هم در نبرد به همراه خود داشته باشید، مفید خواهید بود. همچنین داشتن چند عدد نارنجک می‌تواند در اواخر بازی، همه چیز را تغییر دهد، حتی اگر عادت به استفاده از آیتم‌های قابل پرتاب نداشته باشید.

بخوانید  آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

از پابجی موبایل هندی تا پابجی موبایل کره‌ای!

در ادامه می خواهیم به مجله خبری یک گیمر هر چه بیشتر این خبر بپردازیم، با سایت پلی مگ همراه باشید. این بازی به سبک battleground و survival میباشد و از زمان… پس از نصب لانچر با کلیک بر روی عبارت start انجین شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب کنید . این لانچر یک شبیه ساز اندروید است که قادر می‌باشد تعداد قابل توجهی از بازیهای اندروید را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا کند. در قسمت‌های مشخص شده تیک بزنید و به کمک یکی از روش‌های موجود وارد بازی شوید.

خرید یوسی – خرید یوسی پابجی موبایل – ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی پابجی – معتبر ترین سایت خرید یوسی

برای تمرین این بخش هم مانند قسمت قبلی عمل کنید و بدون حرکت دادن هدف بر روی ضربه‌ها تمرکز کنید. در این بخش تمرکز بر روی زمانیست که شما به دنبال هدفی نیستید؛ بنابراین باید به عوض کردن جهت صورت کارکتر توجه کنید. این میزان باید جوری تنظیم شود که بتوانید با حرکت یک انگشت، عقب را ببینید. میزانی را انتخاب کنید که وقتی یک بار انگشت شست خود را می‌کشید به دو دایره نزدیک باشید تا بر واکنس نشان دادن کنترل بهتری داشته باشید. روشنایی هر چه بیشتر باشد، شناسایی دشمنان نیز به مراتب راحت‌تر می‌شود. البته این را در نظر داشته باشید که در مسیرهای مه‌آلود این قضیه برعکس عمل می‌کند.

رقبای پابجی موبایل چه بازی‌هایی هستند؟

در مود PAYLOAD اضافه شدن سلاح های سنگین باعث میشود که نبردها خشن تر شده و انفجارهای بیشتری را در بازی شاهد هستیم، شما میتوانید از راکت اندازها و نارنجک اندازهای مختلفی در بازی استفاده کنید. این حالت فقط به صورت تیمی و چهار نفره در دسترس است و ابعاد دیگری از پابجی را برایتان به نمایش میگذارد، تصور کنید نقشه های بزرگ پابجی به نفربر و هلیکوپتر مجهز شده و می توانید مانند نبردهای واقعی به دوستانتان کمک رسانی کنید. توجه داشته باشید که در هنگام بازی حتماً با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط باشید و در کنار یکدیگر به‌صورت پوششی بازی کنید. ارتباط صوتی در این بازی‌ها بسیار کاربرد دارد و به‌راحتی می‌توانید حریف‌هایتان را از بین ببرید.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر