فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us به تعویق افتاد


ظاهرا فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO بار دیگر به دلیل مشغله کاری پدرو پاسکال به تعویق افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که ظاهرا فیلمبرداری فصل ۲ سریال The Last of Us از شبکه HBO به دلیل مشغله کاری جول به تعویق افتاده است. پیر پاسکال او قرار است در پروژه های بزرگی مانند Gladiator 2 و Fantastic Four بازی کند.

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us قرار بود در 17 دسامبر 1402 (7 ژانویه 2024) در ونکوور آغاز شود تا طرفداران بتوانند ادامه ماجراهای الی را در اوایل سال 2025 دنبال کنند، یعنی دو سال پس از فصل اول. The Last of Us پخش شد و عقب بنشینید. اما ساخت فصل 2 این نمایش آخرالزمانی به دلیل برنامه فشرده کاری پدرو پاسکال به 1 اسفند 1402 (20 فوریه 2024) موکول شده است که تا 9 سپتامبر 2024 ادامه خواهد داشت.

فصل دوم The Last of Us رویدادهای The Last of Us Part 2 در گذشته را پوشش خواهد داد کریگ مازن او در مصاحبه ای با رسانه GQ تایید کرد که داستان بازی دوم این مجموعه در چندین فصل اتفاق می افتد. نیل دراکمن وی همچنین تصریح کرد که بازیگر نقش الی در این سریال با وجود جهش زمانی بین نسخه اول و دوم بازی Last of Ace تغییری نمی کند. شایعه مذاکرات چند وقت پیش کیتلین دیور برای بازی در نقش ابی در فصل 2 سریال The Last of Us منتشر شد.

فصل اول The Last of Us پس از پخش در ژانویه با استقبال خوبی روبرو شد و هر قسمت به طور متوسط ​​حدود 30 میلیون بیننده داشت. شبکه HBO بعد از قسمت دوم فصل اول این سریال را برای فصل بعد تمدید کرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که طرفداران نباید انتظار بازگشت او را حداقل تا سال 2025 داشته باشند.

بخوانید  نمایندگان کنگره آمریکا: سونی مانع رشد ایکس باکس در بازار ژاپن شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر