ظاهر جدید گانوندورف در Tears Of The Kingdom قصد داشت مردم را «عاشق او» کند.



زمانی که کانسپت آرت و تریلرهای بازی The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom در ماه‌های منتهی به انتشار بازی در اینترنت منتشر شد، طرفداران این فرنچایز در مورد خط داستانی و مکانیزم‌های گیم‌پلی عنوان آینده گمانه‌زنی کردند. اما یک چیز وجود داشت که تقریباً همه در مورد آن موافق بودند: ظاهر جدید گانوندورف. گرم بود. در مصاحبه اخیر با نینتندو رویا مجله (ترجمه شده توسط GoNintendoهیدمارو فوجیبایاشی، کارگردان Tears Of The Kingdom تایید کرد که طراحی جدید گانوندورف عمداً سکسی بوده است.

فوجی بایاشی گفت که وقتی نوبت به حضور جدید گانوندورف در Tears Of The Kingdom می رسد، دو هدف در سر داشته است: او را تا جایی که ممکن است شرور کند و او را به اندازه کافی سکسی جلوه دهد تا بازیکنانی از هر جنسیتی که باشند، غمگین شوند.

“[The design team] نه فقط او را خشن جلوه داد. آنها توانستند آرزوی من را برآورده سازند که او را به شدت شیطانی کنند در حالی که هنوز آنقدر خوش تیپ هستند که هم مردان و هم زنان عاشق او شوند.»

گانوندورف همیشه در هر بازی که در آن ظاهر می‌شود تغییر ظاهری داشته است، اما از نظر تاریخی ظاهر او بیشتر تهدیدآمیز بوده تا اغواکننده. بنابراین جای تعجب نیست که بازیکنان وقتی این “جدید” گانوندورف در تمام لباس سلطنتی خود آشکار شد شگفت زده شدند. , پاره شده, نر-بنه-شکوه ورزشی.

فوجی بایاشی درباره انتخاب لباس پادشاه Gerudo توضیح داد: “ما در انتخاب لباس و لوازم جانبی او فکر زیادی کردیم، با در نظر گرفتن اینکه خود گانوندورف باید حس زیبایی و سلیقه خوبی داشته باشد.” ما فکر می‌کردیم او احتمالاً شخصیتی خواهد بود که به ظاهرش توجه زیادی می‌کند و وقار و هوش خود را به عنوان یک پادشاه نشان می‌دهد، و در طراحی او با این ذهنیت، با چهره، بدن و همه چیزهای او دقیق بودیم. تا نوک انگشتانش، که او را محکم و در عین حال جذاب می کند.»

بخوانید  نقد و بررسی فیلم Inishreen The End of a Friendship

بر اساس واکنش بازیکنان به ظاهر جدید گانوندورف، می توان گفت که فوجی بایاشی و تیمش با موفقیت به اهداف خود دست یافتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر