شرک 2 برای بیستمین سالگردش به سینماها بازمی گردد، و شرط می بندم که الان احساس پیری می کنید

شرک 2 به سینماها بازگشت تا بیستمین سالگرد این انیمیشن را جشن بگیرد. این فیلم که نامزد چندین جایزه اسکار شده است، از 12 آوریل به مدت یک هفته به سینماهای آمریکا بازمی گردد.

سایت های Cinemark و AMC در ایالات متحده این فیلم را برای بیستمین سالگرد نمایش می دهند. Cinemark 10 دلار دریافت می کند و AMC فیلم را با قیمت 5 دلار برای هر بلیط ارائه می دهد. سایر زنجیره های سینما نیز ممکن است این اکران مجدد را ارائه دهند. مثل همیشه، قبل از رفتن با تئاتر محلی خود مشورت کنید.

شرک 2 در ابتدا در می 2004 منتشر شد. دو نامزدی جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم بلند انیمیشن و بهترین آهنگ اصلی برای “تصادفی عاشق” از Counting Crows را به دست آورد. این فیلم اما هیچ یک از این دو جایزه را نبرد.

در سال 2001، شرک اولین جایزه اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن را از آن خود کرد. در این سریال مایک مایرز در نقش شرک، ادی مورفی در نقش خر، کامرون دیاز در نقش فیونا و جان لیتگو در نقش لرد فارکاد حضور دارند. Shrek 2 آنتونیو باندراس را به عنوان صدای گربه چکمه پوش و همچنین جولی اندروز و جان کلیس را به ترتیب به عنوان صدای ملکه و پادشاه اضافه کرد.

Shrek the Third در سال 2007 دنبال شد، و Shrek Forever After در سال 2010. Shrek 5 طبق گزارش ها در دست ساخت است و می تواند بازیگران اصلی را بازگرداند، اما هنوز زود است و هیچ چیز قطعی نیست.

فراتر از سریال اصلی، ویژه تعطیلات از جمله Shrek the Halls و Scared Shrekless وجود داشت. Puss in Boots مجموعه های اسپین آف مخصوص به خود را دارد، از جمله Puss in Boots (2011) و Puss in Boots: The Last Wish (2022). مورفی گفت خر باید اسپین آف خودش را داشته باشد، اما این اتفاق نیفتاد.

بخوانید  تاریخ رویداد آتش مشترک Halo Infinite اعلام شد

همچنین بازی های ویدیویی شرک زیادی وجود دارد. اخیراً، بازی Shrek 2 بعد از اینکه THQ Nordic گفت شایعات مربوط به بازسازی «به‌طور آشکار نادرست» است، خبرساز شد و برخی را بر آن داشت که باور کنند که این یک اشتباه بوده و بازسازی Shrek 2 واقعاً در حال وقوع است. زمان به ما خواهد گفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر