نسل دهم هاست NVMe، هاست فوق سریع FA رونمایی شد

در این مقاله «میزبانفا» خدمات جدید خود را با محوریت سرورهای نسل دهم مجهز به حافظه NVMe ارائه کرد.

بار دیگر، یک قدم بزرگ از اولین میزبان اتحادیه فوتبال در ایران! شناسایی سرویس های میزبانی که بر روی سرورهای نسل دهم با حافظه NVMe سرور میزبانی می شوند. این تجهیزات گران است و بسیاری از شرکت های هاستینگ نمی توانند آن را تهیه کنند. در حالی که هاست فا از سرورهای نسل دهم HPE با بالاترین سطح کارایی استفاده می کند که سرعت و ثبات فوق العاده ای را برای سایت های میزبانی شده فراهم می کند، سایر شرکت های هاستینگ از سرورهای نسل هشتم، نهم و حتی برخی از سرورهای نسل ششم و هفتم استفاده می کنند!

نکته قابل توجه این است که برای خرید سرور نسل دهم با حافظه سرور NVMe مبلغ 400 میلیون تومان هزینه پرداخت می شود. در ضمن قیمت سرورهای نسل 8 و 9 حدود 10 تا 15 میلیون تومان!!!

کاملاً واضح است که با سرورهای نسل دهم و حافظه سرور NVMe دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد و فقط باید از سرعت فوق العاده بالای سایت های میزبانی شده در این سرورها لذت برد.

چرا هاست فا از سرورهای 10G استفاده می کند؟

هاست فا از ابتدای فعالیت خود همواره در این زمینه پیشگام بوده و از آخرین فناوری ها در این زمینه بهره مند بوده است. هم اکنون با استفاده از سرورهای قدرتمند و گران قیمت HPE نسل دهم با هدف ارائه بهترین زیرساخت هاستینگ در کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

اگر هاست شما توسط شرکت های هاست دیگر میزبانی می شود، می توانید هاست خود را به ساده ترین شکل ممکن به هاست FA منتقل کنید.

بخوانید  پیشرفت بازیکن در Warhammer 40,000: Darktide Beta به بازی اصلی منتقل خواهد شد.

خبرهای خیلی خوب

علاوه بر بحث سرورهای نسل دهم با حافظه سرور NVMe که انقلابی بزرگ در صنعت میزبانی کشور است، خبرهای بسیار خوبی نیز برای شما داریم. به عنوان یک قاعده، انتظار می رفت که قیمت خدمات با استفاده از این فناوری افزایش یابد. جالب است بدانید نه تنها افزایش قیمت اعمال شد، بلکه:

  • منابع پردازش خدمات 20-40 درصد افزایش یافته است!
  • ترافیک برای همه خدمات نامحدود است!
  • امکانات خدمات اعم از دامنه و فضا افزایش یافته است!
  • قیمت خدمات 50 درصد کاهش یافته است!!!

جالبتر این است که کد تخفیف 19 درصدی برای رونمایی از این خدمات مناسب در نظر گرفته شده است که عملا به شما این امکان را می دهد که با قیمت بسیار مناسب، خدماتی با کیفیت بالا دریافت کنید.

کد تخفیف ۱۹ درصدی خرید هاست از فا هاست: HPE10

شما می توانید از این کد تخفیف برای خرید کلیه خدمات هاست اعم از هاست اشتراکی، هاست وردپرس، هاست ووکامرس و هاست اختصاصی استفاده کنید.

نحوه خرید هاست از فا هاست

برای خرید هاست از فا هاست باید بر روی تصویر زیر کلیک کرده و وارد وب سایت فا هاست شوید. سپس با انتخاب سرویس می توانید مراحل سفارش را تکمیل و سرویس خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در صورتی که هاست شما در شرکت دیگری است می توانید در مراحل ثبت سفارش لینک فول بک آپ یا دسترسی به اطلاعات هاست خود را در قسمت های مورد نیاز وارد نمایید تا هاست شما بلافاصله منتقل شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر