تاریخ رویداد آتش مشترک Halo Infinite اعلام شد

343 Industries اخیرا اعلام کرده است که بازی Halo Infinite رویداد جدید Joint Fire خود را در 17 ژانویه (27 دسامبر) سال جاری راه اندازی خواهد کرد. با تمرکز روی حالت Covert One Flag، این رویداد به بازیکنان با آیتم های تزئینی مختلف پاداش می دهد. تیم توسعه دهنده اخیرا رویداد Joint Fire را با یک ویدیوی کوتاه به نمایش گذاشت. در این ویدیو مجموعه ای از زره های منحصر به فرد را مشاهده می کنیم که بازیکنان می توانند با شرکت در این رویداد به آن ها دست پیدا کنند. زره نشان داده شده JFO-armor نام دارد که از Halo: Reach می آید و دارای چندین قسمت مختلف مانند پد های شانه، زانوبند و قطعات سینه است.

Halo Infinite اخیراً به‌روزرسانی اصلی ماه دسامبر خود را دریافت کرده است که چند ویژگی جدید از جمله مرورگر بازی سفارشی را اضافه کرده است. این آپدیت همچنین بهبودهایی را در تعادل گیم پلی به ارمغان آورد. چندی پیش، 343 Industries اعلام کرد که برنامه محتوای Halo Infinite در سال 2023 هنوز در برنامه است.

مجموعه جدید زره بازی Halo Infinite

بازیکنان می توانند حالت Covert-One Flag را در رویداد Joint Fire تجربه کنند. در این حالت، گیم پلی بر روی رقابت بین تیم های هجومی و تدافعی تمرکز دارد، جایی که یک تیم باید از پرچم محافظت کند و تیم دیگر باید آن را بدزدد. با این حال، چیزی که این حالت جدید را متفاوت می کند این است که تیم مدافع دارای سنسورهای تشخیص تهدید ثابت و تیم مهاجم از قدرت پنهان کاری ثابت خواهد بود.

بخوانید  پاسخ بسیار زیاد کاربران Steam به بازی استراتژیک کمتر شناخته شده

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

343 Industries تاریخ رویداد Joint Fire Halo Infinite را اعلام کرده است.