امکان ساخت بازی Iron Man توسط استودیو Motive با موتور Unreal Engine

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سال گذشته، Electronic Arts و Studio Motive با اعلام همکاری با Marvel Games برای توسعه یک بازی جدید بر اساس شخصیت Iron Man سروصدا به پا کردند. به گفته سازندگان، بازی اکشن، ماجراجویی، سوم شخص و تک نفره Iron Man نوید یک تجربه AAA با ارزش تولید فوق العاده بالا را می دهد. با این حال، تیم سازنده هیچ اطلاعات خاصی در مورد این پروژه در اختیار طرفداران قرار نداد. آنها فقط گفتند که این بازی ویدیویی یک داستان اصلی بر اساس تاریخ غنی شخصیت مرد آهنی را روایت می کند.

اگرچه این تبلیغ نمی تواند توسعه بازی Iron Man را بر روی Unreal Engine تایید کند، اما تاکنون بازی های مختلف شرکت EA موتور خود را از Frostbite به Unreal Engine تغییر داده اند. به عنوان مثال، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بر روی Unreal Engine 4 ساخته شده است و به نظر می رسد دنباله آن، Star Wars Jedi: Survivor نیز همین روند را طی کرده است. بازی بزرگ بعدی Mass Effect نیز با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و طبق گزارش ها، بازی بعدی WRC Codemasters نیز از آن استفاده خواهد کرد. با این حال، دریافت این جزئیات زمان زیادی طول خواهد کشید. به خصوص که بازی مرد آهنی استودیو Motive هنوز در مرحله پیش تولید است.

حالا به نظر می رسد که استودیو Motive قصد دارد این بازی را نه با موتور Frostbite EA بلکه با Unreal Engine توسعه دهد. استودیو Motive به تازگی لیستی از نیازمندی های حرفه ای جدید برای جذب طراح ارشد صحنه در بازی Iron Man منتشر کرده است که در آن به بیش از پنج سال تجربه و لزوم آشنایی با موتور بازی سازی پیشرفته ای مانند Unreal اشاره شده است.

بخوانید  پورت Tomb Raider از دو دنباله بی سر و صدا برای نینتندو سوییچ به تعویق افتاد
طبق یک آگهی شغلی، بازی Iron Man استودیوی Motive EA ممکن است با استفاده از Unreal Engine ساخته شود.