شاید بازی چند نفره Horizon روی موبایل هم عرضه شود

پوستر بازی Horizon Forbidden West

آگهی استخدام جدید استودیوی گوریلا گیمز نشان می دهد که این امکان وجود دارد که بازی چند نفره Horizon بر روی پلتفرم موبایل نیز منتشر شود.

در گذشته هرمان هالست، مسئول استودیو پلی استیشن تایید کرده بود که بازی های سرویس محور بعدی پلی استیشن 5 احتمالا به صورت همزمان یا با کمی تاخیر بر روی رایانه ها عرضه خواهند شد. از این رو می توان احتمال انتشار بازی چند نفره Horizon را بر روی PC زیاد دانست. گوریلا اخیرا تایید کرده است که بازی جدید Horizon دارای سبک هنری منحصر به فردی خواهد بود. علاوه بر این، ویدیوهایی از گیم پلی نسخه آلفا این بازی فاش شده است که نشان می دهد گرافیک هنری بازی ممکن است از جهاتی شبیه Fortnite باشد. Fortnite برای بازیکنان در رایانه شخصی، کنسول و موبایل در دسترس است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیو گوریلا سونی اخیرا تایید کرده است که در حال توسعه یک بازی چند نفره مستقل در دنیای Horizon است. دقیقاً مشخص نیست که چقدر با معرفی و عرضه این بازی چند نفره فاصله داریم. طبیعتا جزئیات بیشتری از این پروژه تا زمان رونمایی منتشر نخواهد شد. با این حال، در یک آگهی شغلی جدید، Guerrilla Games جزئیات جالبی را در مورد پلتفرم هایی که بازی چند نفره Horizon هدف قرار می دهد، فاش کرده است.

شرایطی که شرح داده شد لزوماً انتشار بازی چند نفره Horizon بر روی پلتفرم موبایل را تایید نمی کند، اما با توجه به برنامه های سونی برای گسترش تجارت بازی های موبایلی و ماهیت سرویس جدید Horizon live و بازی تعاونی، جای تعجب نیست که سونی همچنین راه اندازی این بازی ویدیویی بر روی تلفن های همراه. زیرا به عنوان مثال، انتشار یک بازی چندنفره بر روی کنسول PS5، کامپیوتر و موبایل می تواند شانس آن را برای یافتن یک جامعه بزرگ از گیمرها بسیار افزایش دهد.

بخوانید  یک‌ سوم بازیکنان ایکس باکس Deathloop بخش تمرینی بازی را تکمیل نکرده‌اند
بر اساس گزارش ها، گوریلا اخیراً یک آگهی شغلی برای استخدام نویسنده دیگری برای کار بر روی بازی چند نفره Horizon منتشر کرده است که نشان می دهد ممکن است این استودیو قصد دارد بازی جدید خود را روی موبایل منتشر کند. آگهی استخدام توضیح می دهد که داوطلبان باید حداقل یک سال تجربه کار بر روی یک بازی تخیلی تلفن همراه یا در یک استودیوی بازی AAA داشته باشند.