فروش پلی استیشن 5 در بریتانیا در ژانویه 2023 در مقایسه با ژانویه 2022 دو برابر شد

کریستوفر دیرینگ از GamesIndustry Media گزارش داد که فروش PS5 بریتانیا در ژانویه 2023 نسبت به ژانویه 2022 رشد 98 درصدی را نشان می دهد.

در توییت حلقه کریستوفر، ویرایشگر رسانه GamesIndustry، می خوانیم: “موجودی پلی استیشن 5 به سرعت و به سرعت عرضه می شود. در ماه ژانویه در بریتانیا، فروش PS5 نسبت به ماه مشابه سال 98 درصد افزایش یافت این هفته، God of War Ragnarok در رتبه دوم قرار گرفت. این نتیجه افزایش موجودی است [در فروشگاه‌ها] شرق”.

سونی با ویدئوهای تبلیغاتی زنده PS5 و تبلیغات محیطی بزرگ در کشورهای مختلف، بارها بر افزایش موجودی کنسول های PS5 در فروشگاه ها تاکید کرده است. بنابراین افرادی که منتظر فرصت مناسب برای خرید آسان تر پلی استیشن 5 بوده اند، متوجه می شوند که وضعیت متفاوت است. وضعیت به قدری بهتر شده است که موفقیت PS5 و بازی God of War Ragnarök در سه ماهه آخر سال 2022 باعث شد تا پلی استیشن به رکورد فروش 8.79 میلیارد دلاری دست پیدا کند. باید دید مجموع فروش PS5 در سراسر جهان تا پایان مارس 2023 چقدر خواهد بود.

آخرین اخبار بازی در هفته های گذشته بارها نشان داده است که سونی با رفع مشکلات موجود در بازار سخت افزار توانسته سرعت تولید و عرضه پلی استیشن 5 را به طور جدی افزایش دهد. بنابراین در نهایت به نظر می رسد که عرضه کنسول PS5 سونی مطابق با تقاضای عظیم بازار باشد. اکنون می بینیم که پلی استیشن 5 در بریتانیا در ژانویه 2023 تقریباً دو برابر بیشتر از ژانویه 2022 فروخته است.

بخوانید  صرفه جویی بیش از 50٪ در این راکر بازی با بلندگوهای داخلی