سری God of War تمام ارزش های بازی را حفظ خواهد کرد

کریتوس در بازی God of War

در پایان نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

او همچنین به اشتباه نشان داد که تحت تأثیر کار سازندگان این سریال قرار گرفته است. طبق توضیحات وی، اعضای این تیم سخت در تلاش هستند تا این دنیای محبوب را در قالب یک اثر تلویزیونی بسازند و گسترش دهند.

رئیس استودیو سونی پیکچرز وعده داده است که سریال خدای جنگ از سرویس استریم آمازون پرایم همانند سریال The Last of Us خواهد بود. تمام مقادیر منبع تطبیق را حفظ می کند.

پوپ در بخشی از سخنرانی خود در این باره می گوید: «تاکنون از کارهایی که آنها در زمینه ایجاد و گسترش دنیای این سری انجام داده اند با حفظ تمام ارزش های بازی تحت تأثیر قرار گرفته ام؛ بنابراین حتی اگر شما این بازی را نمی‌شناسید، همچنان این سری را راضی‌کننده می‌بینید.” من فکر می‌کنم مردم به نوعی فکر می‌کنند که سازگاری آسان‌تر از توسعه IP جدید است، اما این می‌تواند از بسیاری جهات دشوارتر از ارائه یک ایده اصلی باشد. “

در مجموع باید گفت که اگر ارزش قابل تحقق این اثر در محدوده سریال باشد HBO آخرین ما برای نوشتن کریگ مازن و نیل دراکمن خب، طرفداران می توانند انتظار یک سریال جذاب و هیجان انگیز را از کریتوس افسانه ای در رسانه تلویزیونی داشته باشند.

کاترین پوپرئیس استودیوی تلویزیونی سونی پیکچرز، توسعه دهنده پروژه های تلویزیونی سونی، در مصاحبه اخیر خود درباره سریال خدای جنگ صحبت کرده است. اثری با الهام از سری بازی های God of War در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. پاپ در مصاحبه خود با Deadline گفت که سریال God of War از Amazon Prime حداقل تا پایان سال آینده آماده پخش نخواهد بود.

بخوانید  Contra: Operation Galuga نقد بازی; یادآور خاطرات خوب دوران کودکی
تحریریه مجله بازی یک گیمر