جزئیات جدیدی درباره پروژه بعدی از Game Creators ORI منتشر شد


کارگردان Studio Moon جزئیات جدیدی از پروژه بعدی خود که از سری Zelda الهام گرفته شده است، فاش کرده است.

استودیوی Moon که تحسین منتقدان و گیمرها را برانگیخته و با انتشار دو بازی Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps به موفقیت های بزرگی دست یافته است، به دنبال خلق یک تجربه کاملا جدید است. در سال 2019، این استودیو اعلام کرد که پس از توسعه دو بازی Metroidvania Ori، یک IP جدید در سبک نقش آفرینی اکشن با همکاری نام تجاری Take-Two Interactive’s Private Division توسعه خواهد داد. اگرچه از آن زمان تاکنون جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است، اما به تازگی توماس مالرمدیر خلاق مون استودیو، در مورد این پروژه در توییتر صحبت کرد.

به گفته مالر، این پروژه با الهام از سری بازی های Zelda نینتندو توسعه خواهد یافت. توسعه دهندگان از زمان طراحی اولین مفاهیم بازی این را در ذهن داشتند. مدیر خلاق سپس توضیح داد: «Ori پروژه ما الهام گرفته از ماریو بود و این بازی جدید Zelda ما است. این ایده من زمانی بود که طراحی اولیه پروژه جدیدم را در سال 2019 شروع کردم. سپس متعهد شدیم که Ori و Will of the Wisps را در سال 2020 به درستی راه اندازی کنیم. شرایط زیر به ما اجازه داد تا روی این IP جدید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا در نهایت بتوانیم آن را به یک پروژه ARPG (بازی اکشن نقش آفرینی) تمام عیار تبدیل کنید.”

پوستر بازی Ori and Will of the Wisp

مالر در ادامه تأیید کرد که این بازی دارای سبک هنری مشابه با سری Ori خواهد بود و افزود: «این مهم است که بازی‌های ما سبک هنری منحصر به فردی داشته باشند. دانستن آن با تجربه یا حتی دیدن تصویر کوچک از بازی یکی از محصولات استودیو مون است. بازی های مشابه زیادی وجود دارد. بنابراین هدایت هنری بسیار مهم است.”

بخوانید  بازی Fallout 76 به رکورد جدیدی از بازیکنان همزمان در استیم رسید

مدیر خلاق استودیو مون در ادامه تایید کرد که این بازی جدید برخلاف بازی های Ori که به طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس منتشر شده اند، یک اثر کراس پلتفرم خواهد بود.

در سال 2020 اعلام شد که مون استودیو برای انتشار بازی بعدی خود با Private Division قرارداد امضا کرده است، همچنین برخی گزارش ها حاکی از آن است که این استودیو قبلاً هنگام توسعه IP جدید خود با مشکلاتی مواجه شده است. بنابراین، برخی از کارمندان سابق استودیو مون از این شرکت به دلیل فرهنگ کاری ناسالم و ظالمانه انتقاد کرده اند. شایعات ادعا می کردند که پس از اطلاع از این وضعیت، مایکروسافت تصمیم گرفت بازی بعدی خود را منتشر نکند.البته استودیو مون ماه ها پیش دلیل تغییر ناشران را داشتن قابلیت بازی های کراس پلتفرم عنوان کرده بود.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر