واکنش منتقدان به بازی میراث هاگوارتز

میراث هاگوارتز به طرز هوشمندانه ای جادوی هری پاتر را از طریق دنیای باز زیبا، شخصیت های دوست داشتنی و مبارزات هیجان انگیزش به تصویر می کشد. اگرچه عناصر جهان باز قدیمی به نظر می رسند، اما بهترین دنیای جادوگری است که امروز در بازی های ویدیویی دیده ایم.

کنسول های سرگرمی: 90 از 100

میانگین رتبه‌بندی هاگوارتز Legacy به تازگی منتشر شده است، و ما شاهد بازخورد عالی برای آخرین ساخته Launch Software هستیم.

میراث هاگواترز مملو از مکانیک های مختلف است که به نظر می رسد هیچ کدام به دلخواه کار نمی کنند. همچنین در داستان و کتاب جادویی شما چیزهای زیادی برای سرگرم کردن وجود دارد.

نمی توان انکار کرد که هری پاتر یکی از جذاب ترین دنیاها و ساختارها را دارد و شخصیت های مثبت و شرور دنیای جادوگری هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. امروزه بازی‌های مختلفی با الهام از رمان‌های هری پاتر ساخته شده‌اند، اما تجربه‌ای وصف‌ناپذیر و منحصربه‌فرد همیشه یکی از آرزوهای علاقه‌مندانی بود که به نظر می‌رسید با معرفی میراث هاگوارتز به آرزوی خود رسیدند. با این حال، Olanch Software مسئولیت توسعه بازی را بر عهده داشت و در گذشته بازی‌های AAA با نام تولید نکرده بودند و از طرف دیگر شایعات زیادی در مورد میراث هاگوارتز منتشر شد که باعث نگرانی کاربران بیشتر شد.

یک جارو بر فراز جنگل در میراث هاگوارتز پرواز کنید

IGN: 90 از 100

اکنون میانگین امتیاز Hogwarts Legacy منتشر شده است و پروژه جاه طلبانه Launch Software به یک محصول سرگرم کننده و موفق تبدیل شده است. در ادامه می توانید برخی از نظرات منتقدان بازی میراث هاگوارتز را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

میراث هاگوارتز

  • سازنده: نرم افزار را راه اندازی کنید
  • ویرایشگر: برادران وارنر
  • سکو: PC، Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch
  • سبک: جهان باز
  • تاریخ انتشار: 18 فوریه (نسخه لوکس) و 21 فوریه نسخه استاندارد

رادار بازی: 70 از 100

میراث هاگوارتز اولین جستجوی روانی خالق است. اگر مشکلی وجود داشته باشد که نرم‌افزار راه‌اندازی را مقصر بداند، این است که تیم توسعه سعی کرده چندین کار را همزمان انجام دهد. بین دنیای باز وسیع بازی، اقتصاد RPG پر هرج و مرج، نبردهای اکشن هیجان انگیز و داستانی پرماجرا که از شما می‌خواهد نقش قهرمانی را برعهده بگیرید که برای انجام تکالیف آماده می‌شود، همیشه چیزی برای ارائه وجود دارد. با این حال، ما می‌توانیم منتظر دنباله‌ای باشیم که می‌تواند تجربه بهتری ارائه دهد و بتواند بین نیازهای یک تجربه تعاملی و یک داستان تعادل ایجاد کند. دنیای جادویی تاسيس كردن

VGC: 80 از 100

Hogwarts Legacy همان ساختاری را دارد که در دیگر بازی‌های جهان باز دیده‌ایم، اما در عین حال، شما را با خاطرات گذشته‌های دور پر می‌کند. زمانی که برای فشار دادن یک بلوک فقط به یک فلیپندو نیاز داشتید. ممکن است چیزی جدیدتر از بازی های سبک خود ارائه نکند، اما چیزی دارد که آنها ندارند. شعبده بازي.

خدا گیک است: 90 از 100

در هر حوزه ای، میراث هاگوارتز RPG هری پاتر است که همیشه دوست داشتم آن را تجربه کنم. ماجراجویی جهان باز بازی تمام هیجان و شگفتی های دنیای جادوگری را به همراه شخصیت های به یاد ماندنی جدید در خود دارد. مبارزه ظریف و چالش برانگیز، همراه با دانش آموزان هاگوارتز که به خوبی اجرا شده بودند، چیزی است که من را ساعت ها به کنترلر چسباندم. با این حال، مواردی مانند مسائل فنی، بی‌درخشش داستان اصلی و عدم تنوع در برخی از دشمنان بر وزن و کیفیت بازی تأثیر گذاشت، اما آن چیزها جادوی من را نشکست.