تریلر تبلیغاتی سری Last of Us به نسخه قبلی قسمت 5 اشاره دارد

البته قسمت های بعدی سریال The Last of Us مانند 4 قسمت قبلی بامداد دوشنبه به وقت ایران پخش می شود و تا پخش قسمت 9 از 12 اسفند ماه تغییری در این برنامه ایجاد نمی شود. HBO همچنین تریلر تبلیغاتی جدیدی را برای قسمت پنجم با طرفداران به اشتراک گذاشت که به نام Endur and Survive; عبارتی بسیار آشنا برای طرفداران سری بازی The Last of Us نیل دراکمن. جرمی وب او چرخ این قسمت و سناریوی آن را در دست داشت کریگ مازن او آن را به رشته تحریر برد.

کریک مازنخالق سریال چرنوبیل (چرنوبیل) و نیل دراکمن خالق سری بازی Last of Us تهیه کنندگان و نویسندگان اجرایی سریال The Last of Us هستند که بخش تلویزیونی Sony Pictures این اقتباس را با همکاری پلی استیشن پروداکشن. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسرئیس استودیو Naughty Doc و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان سریال The Last of Us از HBO و Sony می خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه خالی از سکنه نجات دهد. چیزی که در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید کل ایالات متحده را طی کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

بخوانید  بازی چند نفره یوبی سافت Project U در حال برگزاری یک نسخه بتا خصوصی است

شبکه HBO با یک تریلر تبلیغاتی جدید اعلام کرد که قسمت پنجم از فصل اول سریال The Last of Us زودتر از همیشه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که قسمت پنجم از فصل اول سریال The Last of Us کمی زودتر از قسمت های دیگر تقدیم بینندگان می شود. HBO که نمی‌خواست اقتباس تلویزیونی The Last of Us با Super Bowl تداخل داشته باشد، قسمت 5 را به صبح شنبه برگرداند. بنابراین، علاقه مندان باید منتظر پخش قسمت بعدی از HBO Max در ساعت 5:30 صبح روز شنبه 22 بهمن به وقت ایران باشند. به طور معمول، صبح دوشنبه منتظر قسمت جدید سریال Last of Ace هستیم.