گیم پلی Dragon Age: Dreadwolf به تقلید از گیم پلی God of War اشاره دارد


اولین فیلم گیم پلی بازی BioWare’s Dragon Age: Dreadwolf توسط یک آزمایش کننده ناشناس فاش شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که اولین ویدیوهای گیم پلی بازی Dragon Age: Dreadwolf توسط یک تستر ناشناس به بیرون درز کرده است. فیلم ها و عکس های لرفته ابتدا در انجمن Reddit منتشر شد و به زودی حذف شد. سپس تعدادی از کاربران گزارش دادند که برخی از آنها در سایت ایمگور یا فروم ResetEra قابل مشاهده است.

همانطور که این آزمایش کننده ناشناس می گوید، ویدئوها و تصاویر فاش شده اولین نسخه آلفای Dragon Age: Dreadwolf را نشان می دهد. وضعیت بازی در این نسخه کاملاً مطابق با گزارش های اخیر است که زمان زیادی برای انتشار آن زمان برده است. ویدیوی گیم پلی Dragon Age 4 نبردهای هک اند اسلش در زمان واقعی بازی را برای اولین بار نشان می دهد.

ظاهرا BioWare از بازی God of War 2018 برای تولید Dragon Age 4 الهام گرفته است. نکته ای که از کلیپ لرفت مشخص است. شایعات حاکی از آن است که بازیکنان نمی توانند به طور مستقیم اعضای حزب را کنترل کنند، اما می توانند آنها را وادار به انجام توانایی های ویژه کنند. البته این قابلیت هنوز برای پلی استیشن در دسترس نیست.

اگرچه این ویدیو مربوط به نسخه اولیه Dragon Age: Dreadwolf است، اما آزمایش کننده ناشناس ادعا می کند که کیفیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های قبلی Dragon Age بسیار بهبود یافته است. رابط کاربری مشابه چیزی است که در Dragon Age: Inquisition دیدیم، اما ممکن است در آینده تغییر کند. نکته مهم دیگری که در پایان می توان گفت این است که در این ویدیو شاهد کنترل یک شخصیت از کلاس Knight توسط بازیکن هستیم.

بخوانید  بازی های پلی استیشن 5 را روی ماشین الکتریکی سونی بازی کنید

دانلود فیلم آپارات