بازی چند نفره یوبی سافت Project U در حال برگزاری یک نسخه بتا خصوصی است


یوبی سافت تاریخ بتای خصوصی Project U را بر روی کامپیوتر اعلام کرد.

با اعلام رسمی یوبی سافت، بازی Co-op shooter Project U یک تست بتا برای رایانه شخصی خواهد داشت که بازیکنان علاقه مند می توانند از تاریخ 12 بهمن (1 فوریه) به مدت 6 روز آن را تجربه کنند. ثبت نام برای شرکت در این بتا از 5 بهمن (25 ژانویه) آغاز می شود. یوبی سافت هنوز جزئیاتی در مورد محتوای تجربی این بتا ارائه نکرده است.

کسانی که ثبت نام می کنند این امکان را دارند که در تست فنی دو ساعته یوبی سافت شرکت کنند تا در صورت قبولی، فرصت تجربه بتای خصوصی به آنها ارائه شود. به گفته یوبی سافت، تنها بازیکنانی از ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، بلژیک، فنلاند، دانمارک، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا و لهستان می‌توانند در آزمون آزمایشی پروژه U شرکت کنند. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان منتخب می‌توانند حداکثر پنج نفر را دعوت کنند. دوستان نسخه بتای بازی را از طریق سرویس Ubisoft Connect تجربه کنید.

Project U به طور رسمی توسط Ubisoft در سال گذشته معرفی شد و ظاهراً توسعه با نام رمز Pathfinder آغاز شد. یوبی سافت هنوز هیچ گیم پلی بازی را نمایش نداده است و هنوز نمی دانیم که بازی تیراندازی چندنفره چه زمانی منتشر می شود. علاوه بر این، مشخص نیست که بازی در آینده به کجا خواهد رفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  FTC هنوز مکالمه قابل اعتمادی با مایکروسافت برای حل پرونده خرید Activision نداشته است