سونی پروژه لئوناردو PS5 را معرفی کرد، یک کنترل‌کننده دسترسی قابل تنظیم

So Morimoto، طراح سونی در این پست وبلاگ می گوید: «از آنجایی که گیمرها می توانند پروژه لئوناردو را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند، هیچ فاکتور «درستی» وجود ندارد. من بسیار هیجان زده هستم که طراحی با همکاری با بازیکنان به جای ارائه یک فرم یکسان برای همه به آنها تکمیل می شود.

کنترل کننده پروژه لئوناردو.
کنترل کننده پروژه لئوناردو.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هیچ اطلاعات انتشار رسمی، از جمله قیمت یا تاریخ انتشار، در پست وبلاگ ذکر نشده است، فقط این که کنترلر هنوز “در حال حاضر در حال توسعه است.”

بلاگ پلی استیشن همچنین می گوید که PS5 به کسانی که از کنترلر Project Leonardo استفاده می کنند این امکان را می دهد که به طور کامل کنترل ها را برای همه نرم افزارها شخصی سازی کنند، از جمله نقشه برداری چندین دکمه در یک منطقه. چندین کنترلر لئوناردو را می توان مانند کنترلرهای DualSense به منظور استفاده به عنوان یک کنترلر جفت کرد.

پروژه لئوناردو شامل یک پایه دایره‌ای و کیت دکمه‌ها و جوی استیک‌های قابل تعویض است که می‌توان آن‌ها را کاملاً با توجه به نیازهای خاص بازیکن شخصی‌سازی کرد. به گفته مدیر، “با ورودی کلیدی کارشناسان دسترسی، اعضای انجمن و توسعه دهندگان بازی” توسعه یافته است. پست وبلاگ پلی استیشن. سونی ویدیویی منتشر کرده است که در آن بیشتر در مورد این پروژه صحبت می کند و تصویری از کنترلر را می توانید در زیر مشاهده کنید.

بخوانید  در این بسته نرم افزاری Fanatical فقط با 18 دلار مانگا به ارزش 500 دلار دریافت کنید

در جریان کنفرانس مطبوعاتی Sony CES 2023، رئیس سرگرمی های تعاملی سونی، جیم رایان، پروژه لئوناردو را معرفی کرد، یک کیت کنترل دسترسی جدید برای پلی استیشن 5.

تحریریه مجله بازی یک گیمر