سری Last of Us نسبت به بازی‌های این مجموعه خشن‌تر است

نیل دراکمن درباره خشونت در اقتباس تلویزیونی The Last of Us گفت: «یکی از چیزهایی که دوست دارم از آن بشنوم. [کریگ مازن] و زمانی که کارم را در HBO شروع کردم، بهترین کار این بود که خشونت را از سریال کنار بگذارم مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. این باعث شد که خشونت بیشتر از بازی های مجموعه تاثیرگذار باشد. زیرا وقتی برای نشان دادن تهدید عجله نکنید و منتظر واکنش مردم باشید، اتفاقات ترسناک تر به نظر می رسند. بنابراین وقتی به تماشای موجودات آلوده به ویروس و کلیک ها می رویم، به عوامل سقوط بشریت و دلیل ترس شدید همه متصل خواهید شد.

نیل دراکمن در مصاحبه ای با مجله SFX در مورد میزان خشونت در اقتباس تلویزیونی The Last of Us شبکه HBO صحبت کرد.

ماجراجویی جواهر و الی در آمریکای پسا آخرالزمانی در سریال The Last of Us

نیل دراکمن درباره دلایل خشونت بیش از حد در بازی‌های The Last of Us گفت که این میزان پرخاشگری به مخاطب کمک می‌کند با شخصیت‌های داستان ارتباط بیشتری برقرار کند و دنیای آن‌ها را از دید آنها ببیند: باید چرخ‌های بازی را طوری انجام دهیم که بازیکنان می توانند با جواهر ارتباط برقرار کنند و مجذوب او شوند. نیل دراکمن اشاره کرد که اقتباس تلویزیونی شامل محتوای زیادی خواهد بود که در بازی‌های مجموعه گنجانده نشده است و این سریال به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد تا به شکلی غنی‌تر و عمیق‌تر از همیشه به تصویر کشیده شوند.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز آنها در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال Last of Ace هستند.

بخوانید  مشخصات قابل توجه PS5 Pro و پنجره انتشار گزارش شده است

نیل دراکمن کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلفی از سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه توسط کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شد. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. فصل اول این اقتباس تلویزیونی در مجموع 9 قسمت دارد که قسمت افتتاحیه آن 1 ساعت و 25 دقیقه خواهد بود.

HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می نویسد: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را از یک منطقه خالی از سکنه قرنطینه نجات دهد. به نظر می رسد یک کار ساده در دره به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

زمان زیادی تا پخش سریال The Last of Us HBO در 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401) باقی نمانده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نیل دراکمن او از میزان خشونت این اقتباس مورد انتظار صحبت کرد. اخیراً رئیس Naughty Dog در مصاحبه ای با مجله SFX گفته است که سریال Last of Us به اندازه بازی های این مجموعه خشن نخواهد بود.