زمان انتشار احتمالی انیمیشن ماریو در نتفلیکس

با ورود به سال 2023، کم کم باید منتظر اکران یکی از موردانتظارترین فیلم ها یعنی The Super Mario Bros باشیم. بیا فیلم باشیم انیمیشن ماریو در آوریل 2023 با اکران روی پرده های سینما کار خود را آغاز خواهد کرد و به دلیل قرارداد نتفلیکس و یونیورسال، Super Mario Bros. به زودی پس از آن منتشر خواهد شد. این فیلم در نتفلیکس خواهد بود.

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم به طور رسمی در تاریخ 18 آوریل 1402 (7 آوریل 2023) اکران خواهد شد. ماریو، هلو، لوئیجی، بوسر و دانکی کونگ به ترتیب توسط کریس پرت، آنا تیلور جی، چارلی دی، جک بلک، ست روگن و کیگان مایکل کی صداپیشگی خواهند کرد.

شایان ذکر است که نتفلیکس هنوز هیچ یک از موارد فوق را به طور رسمی تایید نکرده است و به همین دلیل، ممکن است در زمان دیگری شاهد انتشار انیمه ماریو در این سرویس پخش محبوب باشیم. با تمام این تفاسیر، بر اساس روندی که همیشه در گذشته دیده‌ایم، اکتبر 2023 تاریخ انتشار The Super Mario Bros است. این فیلم در نتفلیکس است.

اگر این سناریو در مورد برادران سوپر ماریو باشد. این فیلم نیز تکرار می کند، احتمالاً در اکتبر 2023 شاهد انتشار این انیمیشن در نتفلیکس خواهیم بود. زیرا انیمیشن ماریو در اوایل آوریل 2023 رسما اکران می شود و پس از آن در ژوئن 2023 در Peacock شاهد اکران آن خواهیم بود.پس از پایان دوره چهار ماهه Peacock، The Super Mario Bros. این فیلم به مدت ده ماه در انحصار نتفلیکس خواهد بود.

بخوانید  رئیس یوبی سافت موفقیت شرکت را در تلاش کارمندانش می بیند

در سال 2021، نتفلیکس و یونیورسال قراردادی را برای انتشار انیمیشن های یونیورسال استودیو و دریم ورکس در نتفلیکس امضا کردند. در ابتدا انیمیشن های Illumination و DreamWorks روی اکران سینما قرار می گیرند و پس از هفتاد روز اکران، به مدت چهار ماه در سرویس طاووس نمایش داده می شوند. سرانجام پس از پایان چهار ماه انحصاری، نتفلیکس به این آثار دسترسی خواهد داشت.

در پایان سال 2023 احتمالاً انیمیشن The Super Mario Bros. این فیلم در نتفلیکس خواهد بود.