ساخت فصل پنجم سریال چیزهای عجیب به دلیل اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمد.

برادران دافر در پشت صحنه فصل سوم Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سینک سیدی، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمبل باور، از جمله بازیگرانی که باید برای فصل پنجم سریال Stranger Things بازگردند. مانند چهار فصل قبلی، برادران دافر برای Stranger Things 5 ​​بازخواهند گشت.

پیش از این قرار بود فیلمبرداری فصل پایانی سریال رویدادهای ناشناخته در ماه جاری آغاز شود، اما در حال حاضر زمان مشخصی برای از سرگیری تولید این سریال مشخص نشده است. اگرچه منابع مختلف ادعا می کنند که اگر این اعتصاب زیاد طول نکشد، بعید است که تاثیر زیادی بر برنامه ساخت پروژه های بزرگی مانند Stranger Things 5 ​​داشته باشد، اما قطعا تمدید این اعتصاب باعث تاخیرهای زیادی خواهد شد که نتایج آن در آینده بیشتر دیده خواهد شد.

برادران دافر اعلام کرده اند که روند تولید فصل پنجم سریال Stranger Things به دلیل اعتصاب نویسندگان برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق درآمد.

پنجشنبه گذشته، اعتصاب سراسری نویسندگان به دلیل دستمزد پایین و امنیت شغلی آغاز شد که شنبه شب زنده را تعطیل کرد و پیش تولید Blade را برای مدت نامحدودی متوقف کرد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونیکی از سریال های بزرگ تحت تأثیر این اعتصاب بزرگ قرار گرفت. برادران دافر با انتشار توییتی در صفحه نویسندگان Stranger Things در توییتر اعلام کردند که ساخت فصل پنجم و پایانی این سریال نیز متوقف شده است.

بخوانید  10 بهترین فیلم ترسناک 2023 که می توانید همین الان پخش کنید

فصل پنجم سریال Stranger Things که در 8 قسمت تولید می شود، قرار است در سال 2024 از شبکه نتفلیکس پخش شود.

برادران دافر اعلام کردند در حالی که آماده شروع دوباره تولید و همکاری با بازیگران و تیم سازنده فوق العاده سریال هستند، امکان شروع فیلمبرداری و تولید فصل آخر سریال Stranger Things در زمان اعتصاب نویسنده و ضمن حمایت از این ملی وجود ندارد. و اعتصاب فلج کننده، ابراز امیدواری کردند که بتوان به سرعت به توافقی عادلانه بین طرفین رسید تا بتوانند کار خود را از سر بگیرند.