مرجع احتمالی مدیر عامل برادران وارنر. به یک بازی جدید سوپرمن

زاسلاو نیز به وضوح این تمایل را بیان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و با توجه به زمانی که مردم صرف بازی می کنند، نمی خواهیم در دنیای سینما (صنعت فیلم) و داستان نویسی طولانی (صنعت کتاب) و این فضا بمانیم. [گیمینگ] آن را به افراد دیگر بسپارید. این دنیاها در سالهای آینده بسیار سودآور خواهند بود.”

به تازگی دیوید زاسلاومدیرعامل برادران وارنر کشف در گزارش مالی سه ماهه اول 2023 ظاهر شد و در مورد موفقیت شرکت تا کنون و آینده آن صحبت کرد. در طول این مصاحبه، او به طور مفصل در مورد این واقعیت صحبت کرد که WBD مالک و توسعه IP خود است، که این شرکت را کاملاً خلاق می کند. چه برای هری پاتر، چه دنیای دی سی یا بازی تاج و تخت.

مدیرعامل برادران وارنر احتمالاً اشاره کرد که این شرکت یک بازی جدید سوپرمن خواهد ساخت.

شخصیتی از بازی میراث هاگوارتز در مقابل قلعه هاگوارتز

او همچنین به دنیای سوپرمن اشاره کرد که قرار است تا چند سال آینده فیلم جدیدی را اکران کند. او توضیح داد که شاید در آن صورت مردم بتوانند در جهان سوپرمن بنشینند. وی در ادامه از ادامه پیشرفت بازی صحبت کرد و افزود که این فضا در سال های آینده چقدر سودآور خواهد بود.

قبلا اعلام شده بود که جیمز گان او در حال ساخت یک فیلم سوپرمن برای سال 2025 است. گان می‌خواهد بازی‌های ویدیویی را در دنیای سینمایی جدید DC قرار دهد. شاید نتوانید کاری بهتر از یک بازی عالی و باکیفیت سوپرمن را برای شروع این کار تصور کنید. مدت زیادی است که بازی ویدیویی جدیدی از این شخصیت را نمی بینیم و بازی های ابرقهرمانی AAA عالی زیادی وجود ندارد. بنابراین فضا برای ساخت و انتشار یک بازی جدید سوپرمن مناسب است.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Disney Epic Mickey: Rebrushed رسما آنلاین هستند

Zaslav با افتخار در مورد موفقیت Hogwarts Legacy و نحوه غرق کردن کاربران در این جهان صحبت کرد. او سپس به سرعت روی سوپرمن تمرکز کرد و ادعا کرد که بازیکنان روزی می توانند زمانی را در جهان و فضای سوپرمن بگذرانند. در برادران وارنر، تمایل به تمرکز بیشتر روی بازی ها وجود دارد. به خصوص با توجه به فروش بازی میراث هاگوارتز.