زمان شروع فصل 1 دیابلو 4 و جزئیات نبرد پس از بازی فاش شد


اخیرا بلیزارد در مورد فصل های Diablo 4، پاس نبرد و موارد دیگر صحبت کرده است.

در جدیدترین لایو استریم بلیزارد، تیم سازنده بازی Diablo 4 جزئیاتی در مورد فصل های بازی و Battle Pass ارائه کرد. فصل اعلام شد. 1 از اواسط جولای تا اواخر جولای (24 جولای تا 9 آگوست) منتشر می شود و شامل ویژگی های جدید گیم پلی، ماموریت های جدید با چهره های جدید و آشنا و بهبودهای گیم پلی خواهد بود.

Seasons مفاهیم و ایده های جدیدی را به دنیای Sanctuary معرفی می کند. در همان زمان، لحظات شادی وجود خواهد داشت. چیزی که ارزش انتظار را دارد و چیزی که می توان با دوستان و سایر اعضای جامعه Diablo از آن لذت برد. از آنجایی که این فصل بعدی است، بازیکنان ابتدا باید کمپین بازی را تکمیل کنند تا در آن شرکت کنند.

در هر فصل، بازیکنان باید اهدافی را برای هر فصل تکمیل کنند که به آنها مواد مورد نیاز برای کاردستی، لطف و جنبه‌های افسانه‌ای پاداش می‌دهد. Favor یک ردیف بالاتر از Season Pass است و می توان آن را از ماموریت ها، رویدادها و با کشتن دشمنان به دست آورد.

هر Season’s Battle Pass شامل 90 ردیف جایزه است که 27 تای آن رایگان است و شامل اقلام تزئینی و Smoldering Ashes برای خرج کردن در Season Blessings است. اینها شامل جوایزی برای Gold، Obol و XP به دست آمده است، و ممکن است بیش از یک Blessing فعال داشته باشید.

نمونه ای از لباس در بازی Diablo 4

اما این اقلام فقط در طول فصل در دسترس هستند و شما باید سطح مورد نیاز را برای بدست آوردن خاکستر دود کننده داشته باشید. بنابراین با خرید Tier Skip از مزیت گیم پلی برخوردار نخواهید شد. همچنین 63 لایه پریمیوم وجود دارد و برای رسیدن به آنها باید Battle Pass Premium را خریداری کنید.

بخوانید  نقد سریال خاندان اژدها (فصل اول) | قسمت پنجم

Battle Pass Premium 1000 Platinum یا 9.99 دلار قیمت دارد و Battle Pass Accelerated شامل موارد مشابه است، اما با 20 Tier Skip و Wings of the Creator Emote، که با قیمت 2800 Platinum یا 24.99 دلار قابل خریداری است. پلاتین در برخی از طبقات ممتاز موجود است، اما می توان آن را با پول واقعی نیز خریداری کرد. یکی دیگر از کاربردهای پلاتین، خرید وسایل تزئینی در فروشگاه ها است.

تمام تزئینات بازی سطحی هستند و هیچ قدرت اضافی به بازیکنان نمی دهند. بازی اصلی شامل صدها جزء ترانس ماگ، سلاح و زره، از جمله مجموعه‌های زره‌های متعدد است که در هنگام پرتاب در دسترس همه بازیکنان است. در حالی که برخی از تزئینات مختص یک کلاس خاص هستند، برخی از تزئینات Battle Pass را می توان برای همه استفاده کرد.

شخصیت اصلی بازی Diablo 4

دکوراسیون فروشگاه به طور مرتب تغییر می کند و گزینه خرید متقابل برای اقلام پلاتین و کراس پلتفرم وجود دارد. در فروشگاه امکان پیش نمایش آیتم ها وجود دارد و بسته به روش بازی و ترجیح ظاهری شما، لباس های خاصی به شما پیشنهاد می شود.

بازی روز diablo 4 16 ژوئن (6 ژوئن) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. نسخه Early Access این بازی در تاریخ 12 خرداد (2 ژوئن) آغاز شده و نسخه بتا عمومی به نام Server Slam از 22 تا 24 اردیبهشت (12 تا 14 اردیبهشت) اجرا خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر