اخراج 60 کارمند یوبی سافت از دفاتر ایالات متحده و بریتانیا

از سوی دیگر، این شرکت فرانسوی برنامه های خود را برای آینده برخی از بازی های خود از جمله The Division 2 و The Division: Heartland اعلام کرده است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی XDefiant، تیراندازی چندنفره خود است که ظاهرا مدتی است پشتیبانی می‌شود.

در بیانیه آمده است: «تیم تعامل با مشتری یوبی‌سافت سازمان ما را به گونه‌ای توسعه می‌دهد که در جایی تمرکز کند که بتوانیم بیشترین تأثیر را داشته باشیم و در عین حال متعهد به حمایت از بازیکنان در همه جا باشیم». ما معتقدیم که با توجه به تغییرات سازمانی 60 عضو تیم از دفاتر ما در کری، بخشی از کارولینای شمالی در ایالات متحده و نیوکاسل در انگلیس تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

شرکت یوبی سافت 60 این کارمند از دفاتر کارولینای شمالی و نیوکاسل انگلستان اخراج شد. ظاهراً این اخراج‌ها بر خدمات مشتری متمرکز بوده است. کارمندان خروج خود را در توییتر تأیید کردند و برخی گفتند که اخراج بدون اطلاع قبلی یا آمادگی انجام شده است. در بیانیه‌ای، این شرکت اعلام کرد که اخراج‌ها بخشی از تلاش‌های یوبی‌سافت برای ایجاد تغییرات سازمانی است که به آن اجازه می‌دهد بر پشتیبانی مستمر از بازیکنان تمرکز کند.

توجه داشته باشید که یوبی سافت اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد تا دوازده ماه آینده کارمندان خود را به دلیل مشکلات فروش و تاخیر در بازی اخراج کند.شرکت مورد بحث در تولید و تامین برخی از آثار او با مشکل مواجه شده است. شایعات در ماه آوریل حاکی از آن بود که این شرکت در حال کار بر روی یک بازی بتل رویال بر اساس سری Splinter Cell است که چند هفته پیش لغو شد.

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه نسل ۹ بازی Dragon Ball Z: Kakarot

یوبی سافت تصمیم گرفته است که تقریباً کار خود را تعلیق کند 60 کارمند بخش های مختلفی از جمله دفاتر خدمات مشتری را بر عهده گرفت.