اشاره EA به اهمیت Battlefield در برنامه های این شرکت

ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای اعلام تاریخ جدید یا معرفی سری Battlefield نداریم، اما می‌خواهم بگویم که ما یک تیم کارگردانی خلاق خارق‌العاده داریم و تا آنجا که من می‌دانم آنها این هفته در سوئد جلسه‌ای خواهند داشت. من امروز صبح با برخی از رهبران تیم صحبت کردم و آنها نسبت به توسعه آینده بتلفیلد بسیار خوشبین هستند. من فکر می کنم ما به این تیم و پیشرفتی که دارد اعتماد زیادی داریم. “متعهد است که برای آینده این سری انجام دهد. باید تاکید کنم که ما فقط یک بازی جدید Battlefield را ایجاد نمی کنیم، بلکه در حال ایجاد یک پلتفرم و محتوای آن هستیم تا کسب و کار خدمات زنده خود را برای دهه های آینده پوشش دهیم.

مدیرعامل الکترونیک آرتز به موفقیت آینده بتلفیلد خوش بین است و آن را بخش مهمی از تجارت آینده این شرکت می داند.

پس از راه اندازی ناموفق Battlefield 2042، EA یک تیم خلاق چند استودیویی را برای کار روی آینده سری Battlefield تحت رهبری رئیس Respawn وینس زمپلا راه اندازی کرد. در گذشته، شایعه شده بود که استودیوی دایس کار روی نسخه بزرگ بعدی Battlefield را آغاز کرده است. در همین حال، گزارشی به خلق یک تجربه جدید Battlefield توسط استودیو Ripple Effect اشاره کرد. گزارش دیگری همچنین ادعا می کند که تیم Ridgeline Games به رهبری یکی از خالقان Halo، مارکوس لتو، در حال کار بر روی یک کمپین داستانی Battlefield است.

سری BattleFide EA در حال دور شدن از اوج خود است. آخرین نسخه از این سری یعنی Battlefield 2042 که با محوریت چند نفره و بدون کمپین داستانی منتشر شد، عملکرد قابل قبولی نداشت و شکست خورد. با این حال طی 17 ماه گذشته استودیو دایس با انتشار آپدیت ها و محتوای جدید سعی در پشتیبانی و بهبود این شوتر داشته است. با وجود این موارد، به نظر می رسد انتشارات روی آینده این مجموعه حساب بزرگی باز کرده است. اخیراً، اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، برنامه های این شرکت برای آینده Battlefield IP را در جلسه گزارش مالی توضیح داد. ویلسون در این جلسه توضیح داد:

بخوانید  جزئیات شگفت انگیزی از Assassin's Creed Infinity فاش شده است

در زمان مناسب در مورد آینده Battlefield بیشتر صحبت خواهیم کرد. با این حال قاطعانه می گویم که این مجموعه در مهم ترین بخش استراتژی آینده ما قرار دارد. از طریق این مجموعه، ما قصد داریم بازی‌ها و تجربیاتی ایجاد کنیم که جوامع عظیمی از مخاطبان آنلاین را در تمام پلتفرم‌ها، مدل‌های تجاری و جغرافیایی درگیر و سرگرم کند. ما می دانیم که Battlefield بخش مهمی از آینده ما خواهد بود و به مرور اطلاعات بیشتری در مورد آن به اشتراک خواهیم گذاشت.”

نظر شما در مورد آخرین موارد اضافه شده به سری Battlefield چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر