رومیزی RPG Shin Megami Tensei بالاخره برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت

پیش‌سفارش ترجمه انگلیسی بازی RPG رومیزی Shin Megami Tensei سرانجام این هفته از طریق ناشر بازی، انتشارات Lionwing منتشر شد. The Shin Megami Tensei: The Role-playing Game از سال 1993 در ژاپن وجود داشته است و در طول سال ها ویرایش ها و بازنگری های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما هیچ نسخه ای به زبان انگلیسی بومی سازی نشده است که نسخه انگلیسی آن را هیجان انگیزتر می کند.

نسخه انگلیسی با عنوان Shin Megami Tensei: The Roleplaying Game – Tokyo Conception بر اساس جهان و مفاهیم گیم پلی Shin Megami Tensei III: Nocturne ساخته شده است. این بازی عناصری از محیط و گیم پلی Nocture را ادغام می کند، مانند مذاکره با شیاطین، جادوی عنصری، و جناح های رقیب، در یک تجربه رومیزی بر اساس تاس ها و برگه های شخصیت.

شرحی ارائه نشده است

Shin Megami Tensei: The Role Playing Game – Tokyo Conception در سه نسخه شامل نسخه پشت جلدی 50 دلاری، PDF دیجیتال 30 دلاری و بسته نرم افزاری 60 دلاری که هر دو را شامل می شود، عرضه خواهد شد. کتاب قوانین 100 صفحه ای حاوی تمام اطلاعات لازم برای بازی است، از جمله قوانین کامل، جداول آمار برای شیاطین و اطلاعات کلی در مورد مکان و داستان Shin Megami Tensi. هر سه نسخه همچنین شامل یک نسخه PDF از مینی کمپین White Vortex هستند.

اگرچه انتشارات Lionwing هنوز تاریخ انتشار را اعلام نکرده است، شما می توانید مجموعه قوانین The Shin Megami Tensei: The Role Playing Game – Tokyo Conception را از وب سایت رسمی ناشر پیش خرید کنید. این کتاب قوانین در آمازون نیز فهرست شده است، اگرچه در حال حاضر در دسترس نیست.

بخوانید  All The Games Shown At Nintendo's November 2023 Indie World Showcase

Shin Megami Tensei: The Roleplaying Game – Tokyo Conception چهارمین نسخه از بازی نقش آفرینی رومیزی است و بر اساس جهان و مفاهیم گیم پلی Shin Megami Tensei III: Nocturne ساخته شده است. ابتدا در سپتامبر 2004 در ژاپن منتشر شد و چند ماه بعد با گسترشی به نام Mala Underground دنبال شد. باید دید که آیا این توسعه یک نسخه انگلیسی نیز دریافت خواهد کرد یا اینکه قبلاً بخشی از کتاب قوانین اصلی نسخه انگلیسی است. پنجمین و آخرین نسخه بازی، Shin Megami Tensei TRPG Mato Tokyo 200X، در سال 2005 در ژاپن منتشر شد اما به نظر نمی‌رسد بخشی از نسخه انگلیسی آن باشد.

در هر صورت، زمانی که نسخه انگلیسی Shin Megami Tensei: The Roleplaying Game – Tokyo Conception در آینده نزدیک راه اندازی شود، طرفداران می توانند ماجراجویی های روی میز آلوده به شیطان خود را ایجاد کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر