خالق کارتون X-Men 97 از مارول اخراج شد

در خبری تکان دهنده اعلام شد که خالق X-Men 97 تنها یک هفته قبل از اکران از دنیای سینمایی مارول اخراج شد.

تمام قسمت های فصل اول کارتون X-Men '97 در تاریخ 20 مارس 2024 (1 آوریل 1403) از دیزنی پلاس پخش می شود. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونسازنده این انیمیشن برکنار شده است. هالیوود ریپورتر اخیرا گزارش داده است که مارول استودیو Beau DeMaio، خالق مردان ایکس 97 برکنار شد، تیراندازی در اوایل اسفند اتفاق افتاد و این خبر تنها یک هفته قبل از اکران مردان ایکس 97 منتشر شد.

بو

بو دمیو قبلا فیلمنامه یک قسمت شوالیه ماه را با مارول نوشته بود و همچنین روی یکی از پیش نویس های فیلمنامه ریبوت Blade کار کرده بود. او همچنین فیلمنامه فصل دوم سریال مردان ایکس 97 را نوشته است. بنابراین او در فرش قرمز و افتتاحیه این انیمیشن که امروز برگزار می شود حضور نخواهد داشت. دمیو همچنین ایده هایی برای فصل سوم X-Men 97 داشت که با اعضای تیمش در میان گذاشت.

در حال حاضر جزئیات بیشتری فاش نشده است و مارول استودیو این خبر را از طریق ایمیل به اعضای تیم انیمیشن اعلام کرد. به هر حال این خبر تکان دهنده است و کمی عجیب است که سازنده اثر تنها چند هفته قبل از پخش انیمه از سریال اخراج شد. از زمان استخدام دمیو در سال 2021، مارول بارها هیجان خود را از همکاری با این نویسنده ابراز کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش گیم‌ پلی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant