دندان های خروسی که پس از دو دهه در حال از بین رفتن هستند، به دنبال فروش قرمز به قرمز هستند. آبی

Rooster Teeth، شرکت سرگرمی پشت پارودی محبوب Halo Red vs. آبی و سریال اکشن Magic Girl RWBY پس از 21 سال درهای خود را می بندد.

به گزارش ورایتی، این خبر طی یک جلسه همه جانبه در تاریخ 6 مارس، همراه با یادداشتی از کارکنان، جردن لوین، مدیر عامل Rooster Teeth اعلام شد. در این یادداشت آمده است که بسته شدن این شرکت نتیجه «چالش‌های پیش روی رسانه‌های دیجیتال، ناشی از تغییرات اساسی در رفتار مصرف‌کننده و کسب درآمد در پلتفرم‌ها، تبلیغات و حمایت‌ها» است.

برادران وارنر Discovery در حال مذاکره برای فروش برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌های فکری Rooster Teeth از جمله Red vs. آبی. این نمایش با استفاده از سری بازی های Halo برای روایت داستان خود و قرار دادن Rooster Teeth روی نقشه زمانی که در سال 2003 در همان سال تاسیس شرکت شروع به کار کرد، machinima را محبوب کرد. در سال‌های اخیر، Rooster Teeth بیشتر با سریال RWBY الهام گرفته از انیمه‌های اصلی خود که به مدت 9 فصل پخش شد و چندین اسپین‌آف و بازی ویدیویی ایجاد کرد، مرتبط شده است.

بیش از 150 کارمند تمام وقت در نتیجه بسته شدن Rooster Teeth اخراج خواهند شد که بر پیمانکاران مختلف و شرکای سازنده محتوا نیز تأثیر خواهد گذاشت. برادران وارنر دیسکاوری همچنین به دنبال فروش شبکه پادکست Roost است، شاخه ای از دندان های خروس که پادکست هایی با موضوعات مختلف از بازی گرفته تا جنایت واقعی تولید می کند. در همین حال، Roost تا زمانی که یک خریدار بالقوه پیدا شود، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بخوانید  نمایش اندازه فن‌ خنک‌کننده در رندرهای کارت گرافیک RTX 4090

طبق گزارش Variety، Rooster Teeth در دهه گذشته با ضرر کار کرده است و کنوانسیون سالانه طرفداران آن، RTX (که اخیراً در سال 2024 قبل از اعلام تعطیلی شرکت لغو شد) هرگز سودآور نبوده است. در سال 2022، این شرکت به دنبال اتهامات یک کارمند سابق مبنی بر دستمزد پایین و آزار و اذیت مورد انتقاد قرار گرفت. Rooster Teeth در بیانیه ای اعلام کرد که از شنیدن هر کسی که در حین کار در این شرکت دچار درد شده است، “دلسرد می شود” و این شرکت برای بررسی و بررسی رفتارهای گذشته با پیشرفت تجارت کار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته با یک لوگو و شعار جدید، “Just Playing” نام تجاری خود را برای جشن بیستمین سالگرد تاسیس خود تغییر داد.

لوین، در یادداشت خود برای اعلام تعطیلی، چندین پاراگراف را به یادبود دستاوردهای مختلف خروس دندان در طول سال‌ها اختصاص داد و گفت که مدیریت در حال کار بر روی آنچه بعداً در زمان واقعی می‌آید را انجام می‌دهد تا «بهترین راه برای پایان دادن به کارها را برای ما اجرا کند. جامعه ی ما.” “.

لوین در یادداشت گسترده کارکنان گفت: «در حالی که ناخواسته، کاملا مناسب است که فصل آخر ما «قرمز در برابر آبی» مصادف شود با این که ما با هم این تعطیلی را پشت سر بگذاریم. “میراث ما فقط مجموعه‌ای از محتوا نیست، بلکه داستانی از پیکسل‌هایی است که در صفحه‌نمایش، ذهن و قلب ما حک شده‌اند. دندان‌های خروس اثری پاک‌نشدنی در صنعت رسانه بر جای گذاشته است، و ما باید به روش‌های بی‌شماری که انجام می‌دهیم بسیار افتخار کنیم.” پیشگام کسب و کاری بودیم که سازندگان و محتوا را با یک جامعه اختصاصی مرتبط می کرد.

بخوانید  انتشار ویدیو جدید فیلم گرگینه در شب مارول

تحریریه مجله بازی یک گیمر